שתף קטע נבחר

תעש חתמה החודש על חוזים ב-250 מיליון דולר

מדובר בעסקאות בתחום השבחות נגמ"שים, מערכות רקטיות, תחמושת ארטילרית לתותחים ומערכות נגד מטוסים מול מדינות שאת שמן מסרבת החברה לחשוף

אווירת המיתון וההאטה הכלכלית פוסחים, בינתיים, על חברות התעשייה הביטחונית. התעשייה הצבאית (תעש) חתמה בחודש האחרון על עסקאות בהיקף של 250 מיליון דולר. מדובר במספר הזמנות ממדינות שונות, שאת שמן מסרבת החברה לחשוף. מדובר בעסקאות בתחום השבחות נגמ"שים, מערכות רקטיות, תחמושת ארטילרית לתותחים ומערכות נגד מטוסים.

 

תעש היא חברת התעשייה הביטחונית השלישית שחותמת בימים אלה על עסקאות ענק. הבוקר דיווחה אלביט מערכות כי תייצר מערכות למטוסי קרב עבור חברת התעופה המובילה של ברזיל בתמורה ל-187 מיליון דולר. שלשום נחשף ב"כלכליסט" כי התעשייה האווירית עשויה לסכם השבוע עם משלחת בכירה מהודו על עסקאות ביטחוניות בהיקף משוער של חצי מיליארד שקל.

 

תעש מייצרת בעיקר תחמושת לטנקים, ארטילריה, מיגונים, ניהול פרויקטי השבחה, אפודי מגן, מערכות הנעה רקטית, תחמושת קלה ומכלולים לטנקים. לחברה שישה מפעלים בארץ - בקריית שמונה, נצרת, רמת השרון, גבעון ואשקלון. מחזור המכירות של החברה צפוי להתסכם ב-2008 ב-2.5 מיליארד שקל והיא מעסיקה 3200 עובדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תעש: בתעשיית הנשק אין מיתון
צילום: דלית שחם
מומלצים