שתף קטע נבחר

מתיאוס לשחקניו: לא היינו צריכים לשחק על תוצאה

מאמן נתניה דיבר עם חניכיו אחרי ה-2:3 בחיפה והבהיר להם: "הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, בשנייה לא אהבתי את צורת המשחק". שחקני ההרכב יקבלו מנוחה במשחק גביע הטוטו מול בית"ר (ד', 19:30, שידור ישיר בספורט 5+לייב, תקציר ב-ynet)

למרות הניצחון הגדול אמש על מכבי חיפה במה שהוגדר 'משחק העונה', וההעפלה למקום הראשון, במכבי נתניה נשארים עדיין עם רגליים על הקרקע. המילה אליפות, באופן מעט מפתיע, לא מוזכרת כלל על ידי אף שחקן במועדון שכבר זכה בחמש אליפויות.

 

 

הערב שבה הקבוצה להתאמן והמאמן לותר מתיאוס כינס את שחקניו לפני האימון ואמר להם: "הייתי מרוצה מאוד מאיך שנראיתם במחצית הראשונה, לא אהבתי את צורת המשחק שלכם בשנייה. עלינו לשחק רק על תוצאה וזה לא צריך להיות ככה. אני מקווה שלהבא זה יהיה אחרת".

 

במשחק גביע הטוטו מול הדאבליסטית מחר (19:30, שידור ישיר בספורט 5+לייב, תקציר ב-ynet), ינוחו כל השחקנים ששיחקו אמש ובמקומם יקבלו הזדמנות שחקני ההרכב השני.

 

חיימוביץ': "שימשיכו לא לספור אותנו"

הבלם זאביק חיימוביץ', שהפגין אתמול משחק טוב ואף כבש את השער השלישי לזכות הקבוצה, אמר הבוקר ל-ynet: "כיף גדול להתעורר אחרי ניצחון במשחק העונה. הניצחון אתמול אמנם חשוב מאוד, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך ומה שחשוב זו ההמשכיות".

 

על כך שלטענת מכבי נתניה בחיפה זילזלו בהם במשך השבוע, אמר הבלם:

"מבחינתנו שימשיכו לא לספור אותנו ואנחנו נמשיך לנצח". חיימוביץ' התייחס גם לטענות על כך שקבוצתו בזבזה הרבה זמן במחצית השנייה: "קבוצות גדולות מאיתנו היו עושות אותו דבר לאחר השער השני של חיפה וההרחקה שספגנו. עשינו את זה בחוכמה, זכינו בשלוש הנקודות וזה מה שחשוב".

 

חיימוביץ' התייחס גם לעבודה שעושה לותאר מתיאוס בקבוצה והתייחס גם לביקורת על כך שהוא נעדר לא פעם מהאימונים: "אני חושב שאנחנו יכולים רק ללמוד ממה שמתיאוס עשה במכבי נתניה. צריך לשמוח שכדורגלן עבר בסדר גודל שלו הגיע לכאן, אין כל פסול בכך שהוא פעם בשבוע נותן לעוזר מאמן או למאמן הכושר להעביר אימון קל, זה דבר מקובל באנגליה ופה סתם עשו מזה עניין".


חיימוביץ' ושלו מנשה חוגגים בחיפה. המוליכה בטירוף (צילום: גיל נחושתן)

 

חיימוביץ לא שוכח להודות לקהל של נתניה, שלא הפסיק לעודד את הקבוצה במשך כל המשחק ונותר דקות ארוכות בסיום להריע לשחקנים: "הקהל שלנו פשוט מדהים, היה לנו הרבה יותר קשה לנצח בלעדיו. הייתי רוצה להודות באופן אישי לכל אוהד".

 

"אנחנו לא פייבוריטים מול בית"ר"

לסיום התייחס הבלם לשאלה אם לאור המיקום בטבלה,

 קבוצתו פייבוריטית במשחק מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום שני ב'קופסה': "למרות המיקום בטבלה, שאינה משקרת, אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. צריך לזכור שעדיין מדובר בקבוצה חזקה מאוד עם שחקנים איכותיים, כך שאנחנו לא פייבוריטיים. צפוי לנו משחק קשה מאוד".

 

ביקוש שיא לכרטיסים בנתניה לקראת המשחק ביום שני. הכרטיסים יוצאו כבר היום למכירה ובהנהלת הקבוצה מעריכים כי כולם ייחטפו תוך מספר ימים, במיוחד בעקבות הניצחון על חיפה. בנתניה החליטו על יוזמה מבורכת שבה חמישה שקלים מתוך כל כרטיס שיימכר יועברו כתרומה לבית החולים שניידר.

 

110 שוטרים ו-90 מאבטחים ישמרו על הסדר במשחק, כאשר הוחלט כי שערים 1,2 ו-5 יהיו של מכבי נתניה ושער 4 יוקצה לאוהדי בית"ר י-ם. ביום המשחק ייפתחו שערים 1 ו-4 בשעה18:30 ושערים 2 ו-5 בשעה 19:30.


פורסם לראשונה 11/11/2008 13:42

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חיימוביץ' ונתניה, אמש בחיפה
צילום: חגי אהרון
מומלצים