שתף קטע נבחר

האיגוד: תנו לשפיר הדתייה לשחק עם חולצה

התאחדות הכדורסל האירופית (פיב"א) מתנגדת להתיר לשחקנית הישראלית לקיים את מנהגיה, האם היא תיעדר מהיורובאסקט הקרוב בפולין? אלי רבי: "נילחם בכל הכוח"

האם נעמה שפיר לא תוכל לשחק באליפות אירופה? איגוד הכדורסל הגיש בוררות נגד פיב"א על החלטתו לא לאפשר לרכזת הדתייה ללבוש חולצה מתחת לגופיית המשחק. שפיר והיועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, ייצאו למינכן כדי להפוך את ההחלטה, כך שהגארדית תוכל ליטול חלק ביורובאסקט הקרוב, שייפתח בעוד 25 ימים בפולין.

 

 

שפיר כזכור, סיימה הקיץ שלוש שנים במכללת טולדו וזכתה עם הקולג' באליפות WNIT היסטורית. במשחק הגמר קלעה 40 נקודות ונבחרה ל-MVP של האירוע. בעבר, כאמור, לא התאפשר לשפיר ללבוש חולצה מתחת לגופייה (עשתה זאת מטעמים דתיים), מהלך שבניגוד לחוקי פיב"א.

 

שי שני ויתר ראשי האיגוד פועלים, כאמור, במרץ למניעת ההחלטה. "השקענו כספים בנושא, מעל 10,000 אירו", הסביר המאמן רבי. "נילחם בהחלטה בכל הכוח".

 

ללא קשר לדיון בעניינה של שפיר, קיימה היום (ד') נבחרת הנשים את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת הקמפיין. יו"ר האיגוד, שי שני, הצהיר כבר בפתיחה: "השנה הסגל הזה קודם כל צריך לשבור את קיר הניצחונות באליפות אירופה. משם השמיים הם הגבול".


שי שני: "השנה, השמיים הם הגבול" (אורן אהרוני)

 

"אנחנו מאוד רוצים להצליח בקמפיין", הוסיף המאמן אלי רבי. "יודעים נגד מה אנחנו הולכים וברמה האישית מאמינים בעצמנו. תמיד התמקדתי בעבודה שלי בנבחרת, פחות ביריבות ויותר בנו. מקווה שההופעה שלנו תהיה קרובה לגבול מיצוי הפוטנציאל שלנו".

 

"אנחנו סוחבים סוג של פצע מהקמפיין הקודם", הוסיף רבי. "מקווה מאוד שהפעם נוכל לחזור מאליפות אירופה ולרשום את עצמנו בטור הנצחונות. אנחנו נבחרת טובה, אבל לא יכול להגיד שיש לנו היום על יתרון על יריבה כלשהי, גם לא מול בריטניה".


לירון כהן: "עדיין חושבת שאנחנו פחות טובים" (אורן אהרוני)

 

בצד המקצועי, לייני סלווין הגיעה מחופשה בארה"ב. רגינה גליידה ורבקה רוס (שברה את האף) שוחררו מהסגל. "אנחנו כל שנה עושות קפיצת מדרגה, מקווה שהפעם נחזור עם ניצחון אחד, אמן שיותר", המשיכה ליעד סואץ-קרני.

 

לירון כהן, אלופת איטליה הטריה עם סקיו, סיכמה: "אני לא אפציץ בהצהרות. אני עדיין חושבת שאנחנו פחות טובים מכל הכדורסל האירופי, פחות מתקדמים, אבל משנה לשנה עושים קפיצת מדרגה. אנחנו מבינים ויודעים לאן אנחנו מגיעים. הנבחרת רצה כמה שנים וזה אחד היתרונות הגדולים שלנו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נעמה שפיר
באדיבות דוברות איגוד הכדורסל
מומלצים