שתף קטע נבחר

הפועל ראשל"צ מעוניינת ביקיר שינה

בלם הפועל ר"ג בעונה החולפת נמצא על הכוונת של ראשי העולה הטרייה לליגת העל. האם גל, בנו של הבעלים רביב ספיר, נמצא בדרך לליגה ההולנדית?

העולה החדשה, הפועל ראשון לציון, החלה בהכנות לעונה הבאה ובהתאמת הסגל לליגה העל - ממנה נעדרה בשמונה השנים האחרונות.

 

 

בשיחת סיכום העונה שנערכה בתחילת השבוע, נאמר לשחקנים כי חלק מהם ימשיכו לליגת העל בכדי לשמור על בסיס הקבוצה, אך יהיו כאלה שייאלצו להיפרד מהמועדון. בימים הקרובים ולאחר שיערכו שיחות אישיות עם השחקנים, יבשרו ראשי ראשל"צ מי השחקנים שישארו ומי יעזבו.

 

במקביל החלו בקבוצה לגשש אצל מספר מועמדים פוטנציאלים לחיזוק, כשאחר מהם הוא יקיר שינה, בלם הפועל ר"ג בעונה החולפת. שינה, שהושאל בעונה שחלפה לר"ג ממכבי ת"א, מחוזר על ידי מספר קבוצות מליגת העל אך כרגע נראה שהוא יחזור אוטומטית לתחילת האימונים של מוטי איוניר.

 

ההתעניינות בבלם מצדם של ראשי הפועל ראשל"צ עולה בקנה אחד עם ניסיון הבעלים רביב ספיר להוציא את בנו, בלם הקבוצה גל ספיר בן ה-21, לשחק בחו"ל, ככל הנראה בהולנד. אופציה נוספת אליה מתכונן מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל היא שדווקא הבלם השני בסגל, רובי רגב בן ה-30, לא ימשיך ובכך יתפנה מקום במרכז ההגנה לבלם חדש.

 

שחקני הקבוצה שהיו אמורים להיפגש אתמול לארוחת הוקרה מראשי המועדון, הוזמנו לביתו של ספיר בשבת, שם יאכלו יחד "על האש" ויצפו בגמר ליגת האלופות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראשל"צ חוגגת
צילום: עוז מועלם
מומלצים