שתף קטע נבחר

האם בנזמה יהיה הרכש הראשון של ארסנל בקיץ?

ארסן ונגר מעוניין לצרף את החלוץ בן ה-23, שחוזהו בריאל מדריד יפוג בתום העונה הבאה: "החתמה שלו לא נראית כדבר בלתי אפשרי. מדובר בשחקן מהרמה הגבוהה ביותר בעולם"

שש שנים ללא תואר - אם הנתון הזה לא הספיק כדי לעורר את ארסן ונגר מהתרדמת הממושכת שבה הוא מצוי, הרי ששריקות הבוז לאחר ההפסד 2:1 לאסטון וילה, במה שהיה משחק הבית האחרון של ארסנל בעונה הנוכחי, ייתכן שגרמו להצרפתי להבין שמדיניות הרכש החסכנית משהו שלו נחלה כישלון חרוץ.

 

 

ונגר כבר הבהיר כי המועדון הלונדוני לא יוציא סכומי עתק על רכש, אך בו בעת בישר כי יהיה פעיל מתמיד בשוק ההעברות האירופי. ובכן, השם הרציני הראשון שמוזכר בהקשר לתותחנים הוא זה של קארים בנזמה, חלוצה המחונן של ריאל מדריד.


ארסן ונגר. הקץ לקמצנות? (AP)

 

המנג'ר הצרפתי אישר את ההתעניינות בבן ארצו ואמר הבוקר (ד') ל'סאן': "החתמה של בנזמה לא נראית כדבר בלתי אפשרי. הוא שחקן שאני מאוד אוהב".

 

"הוא יודע לנוע בחוכמה, מסוגל לשתף פעולה עם אחרים ולעשות את ההבדל דרך פעולות אישיות. עבורי מדובר בשחקן מהרמה הגבוהה ביותר בעולם", הוסיף ונגר.


מוריניו. הוא בכלל מפנטז על זלאטן (רויטרס)

 

בנזמה בן ה-23 נחת לפני שנתיים בסנטיאגו ברנבאו, אחרי שהבלאנקוס שילמו לליון 35 מיליון אירו תמורת שירותיו. לאחר עונת בכורה פושרת, כבש בקמפיין הנוכחי 26 שערים ב-48 הופעות בכל המסגרות, מה שלא הספיק לו כדי לתפוס מקום של קבע ברוטציה של ז'וזה מוריניו.

 

סוכנו של החלוץ, אשר חתום בבירה הספרדית עד תום העונה הבאה, כבר הבהיר כי ברצונו להמשיך את ההתקשרות עם סגנית האלופה אולם ספק אם יחול שינוי כלשהו במעמדו, על אחת כמה וכמה שמאמנו כבר עניין את זלאטן איברהימוביץ' בנוגע לאפשרות שיצטרף בעונה הבאה. בנזמה יכול להשתחרר מחוזהו כבר בקיץ הקרוב, תמורת תשלום "זעום" של שבעה מיליון אירו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים