שתף קטע נבחר

יש שוער: דויד דה חאה חתם במנצ'סטר יונייטד

השדים האדומים בישרו על התחמתו של הספרדי הצעיר (20) וישלמו לאתלטיקו מדריד 18.3 מיליון ליש"ט. פרגוסון: "הוא יהווה תחליף יוצא מן הכלל לוואן דר סאר". מרצ'לו ליפי: "סר אלכס אמר לי שמבחינתו רונאלדו יכול לחזור מחר למועדון"

נמצא היורש. ג'יאנלואיג'י בופון, מנואל נוייר, אפילו וינסנט אניימה - לא מעט שוערים הוזכרו כמועמדים להצטרף בקיץ הקרוב למנצ'סטר יונייטד ולתפוס את מקומו של אדווין ואן דר סאר קשישא (40), שיפרוש לאחר גמר ליגת האלופות מול ברצלונה.

 

 

ובכן, בתיאטרון החלומות החליטו בסופו של דבר לשים את הכסף על דויד דה חאה, שוערה בן ה-20 של אתלטיקו מדריד, והבוקר (ד') הודיעו סופית על החתמתו במועדון.


"התכונה הבולטת אצל אדווין היא שלווה, כך גם אצל דה חאה" (גטי אימג'ס)

 

"במשך תקופה זיהינו את דה חאה כשוער שעליו אנו צריכים ללכת. הוא מהיר מאוד, בעל נוכחות ויהווה תחליף יוצא מן הכלל לוואן דר סאר. שלווה היא התכונה הבולטת של אדווין וכך גם אצל דויד", אמר מנג'ר השדים האדומים, סר אלכס פרגוסון.

 

תמורת שירותיו של השוער הצעיר, שילמה יונייטד 18.3 מיליון ליש"ט לאתלטיקו מדריד, שמצויה עתה בבעיה נוכח ההודעה של הכוכב הגדול סרחיו "קון" אגווארו, על עזיבתו את הקולצ'ונרוס.


רונאלדו במדי היונייטד. תשכחו מאיחוד מחודש (רויטרס)

 

עוד שחקן שפרגוסון היה רוצה לראות במדים האדומים הוא לא אחר מ...כריסטיאנו רונאלדו. ב"סאן" טוענים כי הדלת של הסקוטי פתוחה בפני חזרה של מלך שערי הליגה הספרדית, שעזב את אולד טראפורד לטובת ריאל מדריד בקיץ 2009.

 

מרצ'לו ליפי, המאמן שהצעיד את נבחרת איטליה לאליפות העולם ב-2006 ומי שנחשב לחברו הקרוב של פרגי, סיפר: "סר אלכס אמר לי שמבחינתו רונאלדו יכול לחזור למועדון מחר".

 

"שנינו חושבים שמדובר בחלוץ יוצא מגדר הרגיל, שיכול לשחק בשני האגפים והן כשחקן בודד בחוד ועדיין לתפקד באופן מבריק. אבל הדבר שבאמת מדהים אצל רונאלדו, זה שהוא תמיד כובש", הוסיף האיטלקי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים