שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: מו"מ מתקדם לצירוף עומר דמארי

אלי טביב נפגש עם נשיא מכבי פ"ת עמוס לוזון, במטרה לקדם את ביצוע העסקה. החלוץ אמור להחליף את איתי שכטר, אשר צפוי לחתום בקייזרסלאוטרן

האם הפועל ת"א מצאה חלוץ חדש לעונה הבאה? ל-ynet נודע הערב (ג') כי האדומים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם מכבי פ"ת בנוגע לצירוף החלוץ עומר דמארי. עוד נודע כי אחד מבעלי הקבוצה, אלי טביב, נפגש היום בשעות הצהריים המאוחרות עם נשיא מכבי פ"ת עמוס לוזון במשרדי ההתאחדות לכדורגל, ככל הנראה על מנת לקדם את ביצוע העסקה.

 

 

גורמים במועדון טוענים כי במשך תקופה ארוכה טביב מעוניין לראות את דמארי מגיע להפועל ת"א. כזכור, בחודש ינואר האחרון ניסה טביב לצרף את השחקן, אך בסופו של דבר האדומים בחרו באלרואי כהן, שהגיע בשעתו מקריית שמונה. אם דמארי יחתום בשורות האדומים, הוא יגיע ככל הנראה במקום איתי שכטר, שצפוי לחתום בגרמניה.

 

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, שכטר נמצא על סף חתימה בקייזרסלאוטרן. החלוץ אמנם ביקר השבוע במתקן האימונים של ווסט ברומיץ' האנגלית ושוחח עם מאמן הקבוצה, אך נוטה לחתום בבונדסליגה.

 

נציג של הקבוצה הגרמנית צפוי להגיע מחר לישראל על מנת לסגור את העסקה. בעקבות נסיעתם של חלק משחקני הקבוצה לחופשה, ערכה היום הקבוצה ערב סיום עונה.


עומר דמארי במדי נבחרת ישראל (צילום: אלי אלגרט) 

 

הפועל תל אביב השלימה את הכנותיה לגמר הגביע נגד מכבי חיפה. אחרי שרוב השחקנים הבכירים קיבלו בשבת האחרונה מנוחה מהצוות המקצועי, הם אמורים לשוב להרכב. דני בונדר הפצוע לא יוכל לשחק ועמרי קנדה ימשיך לאייש את עמדת המגן הימני.

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה; עמרי קנדה, ביבאן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין; אביחי ידין, שי אבוטבול, סלים טועמה, ערן זהבי; טוטו תמוז, בן שהר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עומר דמארי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים