$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלו: "אני לא רואה מצב שאנחנו נפסיד בגמר"

מצב הרוח במכבי הרקיע שחקים אחרי הטיול בהיכל מול ראשל"צ. המאמן: "המשחק היה גמור כבר אחרי שני רבעים וחצי". אליהו: "אני מקווה שנעמוד בלחץ גם ביום חמישי". פארגו: "היו לנו הרבה אנרגיות"

רועי גלדסטון ואסף אפל  24.05.11 - 19:46

במכבי ראשל"צ קיוו להפתיע את מכבי ת"א או לפחות להוות יריב שקול במשחק הראשון בפיינל פור הערב (שלישי) בהיכל נוקיה. אבל הצהובים לחצו על הדוושה וכבר בפתיחה עלו ליתרון דו ספרתי גדול 13:32 והמשיכו לניצחון קליל 77:100. ביום חמישי יעלו דייויד בלאט ושחקניו למשחק הגמר בהיכל עם מטרה אחת ברורה לנצח את גלבוע גליל ולהחזיר את הצלחת אחרי שנה אחת.

ג'רמי פארגו הוביל את מכבי תל אביב עם 17 נק' ו-6 ריב'. מילאן מצ'באן היה מהבולטים עם 15 נק', כאשר 8 מהן מקו העונשין. ליאור אליהו הוסיף 13, גיא פניני 12, טל בורשטיין וצ'אק אידסון (7 אס') 11 כ"א. שחורציאניטיס רשם יום יחסית מאכזב עם 7 נקודות בלבד ב-18 דקות. ריימר מורגן הוביל את ראשל"צ עם 22. ניצן חנוכי הוסיף 18 ודווין מיצ'ל 15. המספר הנוסף: 26 אסיסטים רשמו הצהובים, שיא למשחק פיינל פור.

"המשחק היה גמור כבר אחרי שני רבעים וחצי. לאחר מכן התרכזנו בלתת מנוחה לשחקנים מרכזיים", אמר מאמן מכבי ת"א דייויד בלאט. "היו לנו כמה רגעים בינוניים אבל המשחק כבר היה גמור ולכן אי אפשר לדרוש יותר מדי. החבר'ה שלנו עדיין רעבים, ואין כמו חיה רעבה".

על הדיבורים של ראשל"צ לפני המשחק אמר בלאט: "החלטתי להתעלם. אנחנו לא מתעסקים בדיבורים אלא רק במשחקים עצמם. ראשון היא קבוצה טובה והיא הדיחה את בני השרון בדרך לכאן ואני יכול להחמיא להם על כך". על היריבה המועדפת בגמר אמר: "לא יודע מי ייקח את המשחק השני. יהיה משחק טוב עם שתי קבוצות בעלות סגנון משחק דומה".

ג'רמי פארגו, שהוביל את הקלעים, אמר: "היו לנו הרבה אנרגיות כדי לנצח ואני שמח שעלינו לגמר. לא משנה לי מי נפגוש שם כי אנחנו צריכים לנצח. נפגשנו כבר עם שתיהן. יש להם שחקנים טובים ואנחנו צריכים לשחק אגרסיבי".

צפו בתקציר המשחק------>

ליאור אליהו, שבעונה שעברה זכה באליפות בספרד, הוסיף: "התחלנו את המשחק טוב כמו שרצינו. שם גם סיימנו אותו, ידענו שהם לא יחזרו מולנו בתוצאה כזאת. כל ההצהרות של האנשים שמסביב? הם יכולים להגיד מה שהם רוצים. הפיינל פור נוצר כדי שיהיה לחץ עלינו ובמשחק הראשון עמדנו בו. אני מקווה שנעמוד בו גם בגמר. אם נשחק כמו ששיחקנו היום, ננצח".

גיא פניני: "אם נשחק את הכדורסל שלנו, ברור שאנחנו עולים על כל קבוצה. צריך לסיים את העונה הטובה שהייתה בטעם טוב. לא כל כך התעסקנו בהצהרות של ראשל"צ כי לא ידענו אם הם רציניים או לא. התעסקנו בעצמנו והתכוננו מצוין".

"רצינו לפתוח עם הגנה חזקה ואני שמח שזה הצליח", אמר דייויד בלו, "החבר'ה מהספסל עלו ונתנו הופעה מעולה וכשאנחנו מפגינים יכולת כזו קשה מאוד לנצח אותנו. היינו ממוקדים מאוד וזה היה המפתח לניצחון. אני לא רואה מצב שלא נזכה בחמישי. יהיה מרגש".

ריצ'רד הנדריקס הוסיף: "התאמנו טוב בשבוע האחרון וזה היה נחמד לראות איך זה משתלם לנו. יהיה משחק טוב בגמר, אני רק מקווה שנביא את אותה תשוקה שהייתה לנו עד כה".

מכבי היא הקבוצה היחידה שהופיעה בכל הגמרים מאז החל עידן הפיינל פור. ב-2006 הצהובים ניצחו 66:96 את הפועל ירושלים. שנה אחת לאחר מכן הגיע הניצחון הדרמטי 78:80 מסל ניצחון של ג'יימי ארנולד. ב-2008 הגיע ההפסד לחולון 73:72 מסל הניצחון של מאליק דיקסון. אחרי שניצחו את מכבי חיפה 72:85 ב-2009, הפסידה מכבי את התואר פעם נוספת בעונה שעברה אחרי 90:77 בגמר לגלבוע/גליל. איך זה ייגמר הפעם?