$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מומי זפרן חתם לעונה נוספת בעירוני רמה"ש

המאמן שסידר למועדון עליה היסטורית מהלאומית, זכה לקרדיט על ההצלחה. השאלה הגדולה: מה יהיו שחקני הרכש שלו בליגה הבכירה?

סהר אלימלך  24.05.11 - 18:48
מומי זפרן. הגיע לליגה הטובה ביותר (ברני ארדוב)
מומי זפרן. הגיע לליגה הטובה ביותר (ברני ארדוב)

אחרי שעירוני רמת השרון הבטיחה את העליה שבועיים לפני סיום העונה בעוד יריבותיה נלחמו עד הרגע האחרון (ראשל"ת העפילה וכפ"ס המשיכה למבחנים), מומי זפרן קיבל את הקרדיט על ההצלחה ויאמן את הקבוצה גם בליגת העל. המאמן האריך היום (שלישי) את החוזה שלו במועדון לשנה נוספת.

כאמור, כבר לאחר העלייה יו"ר הקבוצה הבטיח שהמאמן ימשיך בעונה הבאה בליגה הבכירה. היום (שלישי) הגיעה החותמת הסופית לכך שזפרן יישאר באצטדיון גרונדמן גם בעונת 2011/2012.

הקבוצה מהשרון עשתה עונה נפלאה וגם לאחר הקיזוז שמרה על מקומה הראשון בשלב הפלייאוף. אחרי ניצחון 1:4 גדול על נס ציונה כבר במחזור ה-33 (כשנותרו שני מחזורים לסיום) הם הבטיחו מעשית את העליה.

מחזור לאחר מכן, תיקו 1:1 מול מכבי הרצליה הפך את זה לרשמי. הוכחה להופעה המרשימה של הקבוצה בשלבי הסיום היא העובדה שכפר סבא, שהיתה צמודה לרמה"ש, הצליחה לאבד גובה ב-3 המחזורים האחרונים וכעת תצטרך לעבור את הפועל פתח תקווה במבחנים כדי לעלות. שם אגב היה זה תומר קשטן ששילם את המחיר.

עכשיו אחרי שעמדת המאמן נסגרה, יצטרכו בקבוצה לחשוב על רכש מתאים כדי לא לשקוע עמוק בתחתית ליגת העל.