שתף קטע נבחר

דיווח: מוריניו רוצה את איברהימוביץ' בריאל מדריד

ה'גזטה דלו ספורט' דיווח כי מאמן סגנית אלופת ספרד מנסה לצרף את החלוץ השבדי, שסוכנו הגיב: "אם בריאל רוצים אותו הם צריכים לדבר עם מילאן, הוא שווה יותר מ-150 מיליון אירו"

האמביציה של ז'וזה מוריניו מרקיעה שחקים. המיוחד חש מתוסכל אחרי שלא הצליח להקנות העונה לריאל מדריד זכייה באחד משני התארים הגדולים והחשובים - אליפות הליגה הספרדית או ליגת האלופות.

 

 

נכון, הבלאנקוס זכו העונה בגביע הספרדי אחרי שניצחו בגמר 0:1 את האלופה ברצלונה, אבל היריבה המושבעת השאירה אותם מאחור בעימותים הגדולים והחשובים בזירות המרכזיות. כעת, לא מחכה מוריניו לתחילת העונה הבאה ועובד במרץ על חיזוק הסגל.


"אם תגיע הצעה - הוא יחשוב על זה", זלאטן איברהימוביץ' (AFP) 

 

על פי הדיווח בעיתון האיטלקי 'גזטה דלו ספורט', טילפן מוריניו לזלאטן איברהימוביץ', חלוץ מילאן ששיחק בעבר תחת הדרכתו באינטר. הפורטוגלי

מעוניין לצרף את השבדי לקבוצתו. אלופת איטליה, מצידו, עשויה לצרף במקום 'איברה' חלוץ עבר אחר של אינטר, מאריו באלוטלי המועמד לעזוב את מנצ'סטר סיטי.

 

סוכנו של איברהימוביץ', מינו ראיולה, התייחס לאפשרות זו: "אם ריאל מדריד תעביר הצעה מעניינת ומילאן תהיה מוכנה למכור את זלאטן - אז נחשוב על זה. כמה הוא יעלה? אם המחיר של כריסטיאנו רונאלדו מגיע ל-150 מיליון אירו אז איברהימוביץ' שווה יותר. יכול להיות שאני לא כל כך אובייקטיבי, אבל לדעתי הוא השחקן הכי חזק בעולם. כבר קיבלנו הצעות, אבל זלאטן לא רוצה לעזוב את מילאן וגם הם לא חושבים לתת לו ללכת".

 

כשראיולה נשאל אם מוריניו טילפן לאיברהימוביץ' הוא השיב: "זה לא משנה, מה שחשוב זה שפלורנטינו פרס יטלפן לאדריאנו גליאני ויעביר לו הצעה חשובה. ריאל צריכה לפנות למילאן ולא לזלאטן. אם מילאן תסכים לשחרר אותו הוא יחשוב על זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ז'וזה מוריניו
צילום: רויטרס
מומלצים