$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בצל פרשת הבגידה, גיגס נעדר מאימון יונייטד

פרגוסון: "הוא חשוב לנו כמו כל שחקן אחר". הוולשי אמור לפתוח בגמר האלופות. אח"כ המנג'ר הישעה עיתונאי שהעז לשאול שאלה לגיטימית על השחקן. גם רפאל, ברבאטוב, סקולס ו-ואן דר סאר לא התאמנו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.05.11 - 15:30
שחקני יונייטד מתאמנים. בינתיים בלי גיגס (gettyimages)
שחקני יונייטד מתאמנים. בינתיים בלי גיגס (gettyimages)

יממה לאחר שחבר פרלמנט בריטי חשף את שמו של ראיין גיגס, כמי שבגד באישתו עם כוכבת הריאלטי אימוג'ן תומאס (טרם הוסר צו איסור הפרסום על הפרשה), הגיע הקשר הוולשי לאימון מנצ'סטר יונייטד בקרינגטון אך לא נטל בו חלק.

למרות זאת, הכוכב הוותיק של אלופת אנגליה צפוי להיכלל בסגל של הקבוצה לקראת גמר ליגת האלופות מול ברצלונה בשבת בוומבלי. גיגס יפתח במרכז השדה לצידו של מייקל קאריק. מנג'ר השדים האדומים אלכס פרגוסון נשאל על החשיבות של הוולשי בן ה-37 וענה: "כולם חשובים בלי יוצא מהכלל". אגב, באופן די אירוני העיתונאי, רוב האריס מסוכנות הידיעות AP, ששאל את השאלה הזאת הושעה מהאימון הבא של הקבוצה.

"אין לברצלונה יתרון", טען המנג'ר לשאלה האם הוא חושב שקבוצתו מגיעה כאנדרדוג למפגש, "אני יודע שהשחקנים שלי יגיעו מוכנים למשחק. שיחקנו כבר 3 פעמים מול מסי ותמיד יש פיתרון לשחקן טוב כמוהו. אני מקווה שנוכל למצוא לו פיתרון גם בשבת. יש להם שחקנים טובים נוספים, אבל גם לנו יש. אני בטוח שבארסה מודעת לכך".

פרגוסון אגב מתלבט האם להיכלל את הקשר דארן פלטשר, שהחלים לא מזמן מפציעה ארוכה, בהרכב. אם הקשר הסקוטי לא יפתח, ההערכה היא שסר אלכס ימשיך לעלות עם שני החלוצים הקבועים שלו חאבייר הרננדס ו-וויין רוני.

אגב, לא רק גיגס נעדר מהאימון. גם המגן רפאל, הקשר פול סקולס, השוער אדוין ואן דר סאר והחלוץ דימיטר ברבאטוב שזכו למנוחה לפני הגמר. אגב, כ-200 עיתונאים הגיעו לסקר את האימון המתוקשר.