$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל ראשל"צ רוצה להחזיר את שלו מנשה

העולה הטריה לליגת העל רוצה להחזיר הביתה את קשר בני יהודה. לגומז הצעה מבלגיה, אך ימשיך אצל הכתומים אם יחליט לשחק בארץ. השוער מאיר כהן נוטה להשאר

זיו אברג'יל  24.05.11 - 11:41

בהפועל ראשל"צ, שעלו בסוף השבוע לליגת העל לראשונה מאז 2003, מתכננים כבר את העונה הבאה בליגה של הגדולים. הכתומים מעוניינת להחזיר הביתה את קשר בני יהודה בעונה החולפת, שלו מנשה, שגדל בעיר ושיחק במחלקת הנוער של המועדון.

החלוץ דייויד גומז הביע בפני ראשי המועדון את הנכונות להמשיך עונה נוספת, ואמר בשיחות כי אם יישאר בארץ זה יהיה רק בראשל"צ, למרות שהוא מבוקש בהפועל חיפה. אגב, לשחקן יש גם הצעה מבלגיה.

בקבוצה מעוניינת להמשיך את הקשר עם השוער הוותיק מאיר כהן, בעל ניסיון רב בליגת העל. כזכור, כהן הגיע באמצע העונה בגלל סיכסוך מתוקשר עם בני סכנין, שהשתתפה בשכרו במחצית העונה האחרונה כששיחק במדי הכתומים.

הישארותו בראשון כמובן כפופה בהתאם למו"מ הכספי (סכנין כבר לא תשתתף בשכרו). שוער הפועל בית שאן לשעבר הביע נכונות להמשיך, אך הדבר תלוי גם אם יסכים להעביר את ביתו ומשפחתו למרכז הארץ.

גל ספיר, בנו של הבעלים רביב ספיר, מחזיק בדרכון הולנדי וצפוי לצאת ביוני למבחנים בקבוצת ר.ק.ס וואלויק שהעפילה לליגה הראשונה. אם לא יעבור להולנד, ימשיך הבלם בראשל"צ.