שתף קטע נבחר

סרחיו אגוארו הודיע: "עוזב את אתלטיקו מדריד"

הארגנטיני בן ה-23 בישר באתר הרשמי שלו: "עצוב לי, אבל אני רוצה להתקדם מקצועית". היעד הבא של 'קון': כנראה מנצ'סטר סיטי. נשיא אתלטיקו, אגב, ממשיך להכחיש כי השחקן יעזוב

סוף עידן סרחיו אגוארו באתלטיקו מדריד. החלוץ הארגנטיני בן ה-23, שכיכב בחמש השנים האחרונות באדומים-לבנים מבירת ספרד, הודיע רשמית כי הקדנציה שלו בקבוצה הסתיימה.

 

 

יומיים אחרי שכבש שלושער ונפרד מאתלטיקו עם 3:4 מול מאיורקה, אגוארו הודיע באתר הרשמי שלו על החלטתו: "אמרתי לא פעם בעבר שביום שארצה לעזוב את הקבוצה אודיע על כך פומבית. זה מה שאני עושה עכשיו. למרות כל השמעוות בשנים האחרונות, הבטחתי להודיע לאוהדים ולמועדון להודיע כשיגיע היום הזה והנה הוא הגיע".


יעבור למנצ'סטר סיטי? אגוארו סיים קדנציה באתלטיקו (צילום: AP)

 

'קון', שכבש 74 שערי ליגה ב-175 משחקי ליגה בקולצ'ונרוס, המשיך: "קשה לי, כואב לי ועצוב לי לעזוב את אתלטיקו, אבל לא קשה לי להסביר מדוע. ברור לגמרי שלא מדובר בהחלטה כלכלית, אלא בסיבות מקצועיות בלבד.

 

"כבר בעונה שעברה, לפני הארכת החוזה שלי עם אתלטיקו, הודעתי על כך לראשי הקבוצה. אחרי חמש שנים אני מרגיש שתקופה הסתיימה ועכשיו אני רוצה להתקדם מקצועית, לעבור לאתגרים חדשים.

לאוהדים אני רוצה להגיד את האמת ולא את משפטי הפוליטיקלי קורקט הרגילים. שמחתי כמוהם בכל אחד מ-101 השערים שלי במועדון, בכל המסגרות, ובשני התארים שלקחנו אחרי הרבה שנות יובש".

 

אגב, נשיא אתלטיקו, אנריקה סרסו, ממשיך להצהיר כי "לא נמכור ולא ננהל משא ומתן בנוגע לאגוארו", אך על פי הפרסומים בספרד, השחקן כבר הודיע לראשי הקבוצה כי היעד הבא שלו הוא כנראה מנצ'סטר סיטי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים