$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נציג של משקיע בודק אופציה לרכישת בית"ר

כבר החל בבחינת המצב הפיננסי מול אנשי של גאידמק. רוני לוי: "עושים את כל ההכנות, אבל מבלי לסגור דבר"

זיו אברג'יל  24.05.11 - 00:13
גאידמק, יהיה מוכן למכור? (ניר בוקסנבאום)
גאידמק, יהיה מוכן למכור? (ניר בוקסנבאום)

נציג של משקיע המעוניין לרכוש את בית"ר ירושלים החל בבדיקות פיננסיות בנוגע למצב המועדון מול אנשיו של ארקדי גאידמק, זאת בניסיון לגבש עסקה אפשרית.

בבית"ר מקווים להתפתחויות בנושא כבר בימים הקרובים, זאת לאחר שבקבוצה מאחרים יותר משבוע בתשלום המשכורות ועדיין מחכים שגאידמק יפקיד כשני מיליון שקלים כדי שיהיה אפשרי לשלמן.

לאחרונה התעניינה ברכישת בית"ר קבוצת אנשי עסקים מאנגליה, שרצתה להעמיד בראשה את היו"ר לשעבר משה דדש. כמובן יש לזכור גם את גומא אגייאר, שעדיין מעוניין לרכוש את המועדון אך גאידמק אינו ממהר להעביר את הקבוצה לידיו ומעדיף למצות אופציות אחרות.

כזכור, אגייאר טען לאורך כל הדרך כי במידה שבית"ר לא תעבור לידיו, הוא ידרוש את 4.5 מיליוני השקלים שהשקיע בבית"ר בתור ספונסר.

המאמן רוני לוי, שכבר חתום לעונה הבאה, התייחס לעתיד המועדון במהלך ערב שנערך לזכרו של אבי כהן: "למרות חוסר הוודאות, אנחנו עובדים על העונה הבאה. כרגע עושים את כל ההכנות, אבל בלי לסגור שום דבר. נקווה שהדברים יסתדרו כמה שיותר מהר כדי שנוכל להחתים את השחקנים אותם אנחנו רוצים".

על אף אי הבהירות סביב השאלה מי יהיה הבעלים בעונה הבאה, המאמן נשמע אופטימי: "אני ממש לא מודאג, בית"ר ירושלים זה מועדון גדול מאוד ואני מאמין שהדברים יסתדרו בסופו של דבר. אני רואה את עצמי בבית"ר להרבה שנים".