שתף קטע נבחר

שחקנים בהפועל פ"ת: "תזמון הפרשה נוראי"

רגע לפני המפגש הראשון מול כפ"ס במשחקי המבחן, המלאבסים קמו לבוקר לא פשוט: "פרשת הטיית המשחקים נשמעת הזויה לגמרי, ננסה שלא להתייחס אליה"

"כל פרשת הטיית המשחקים נשמעת הזויה לגמרי, השחקנים שלנו הם ילדים טובים. אין לנו שחקן אחד בקבוצה שמעורבב עם גורמים שלא קשורים לעולם הכדורגל או כאלה המסוגלים לעשות דברים כאלה". כך הגיבו היום (ב') שחקנים בהפועל פ"ת, על החקירה שנפתחה אמש במפלג ההונאה של המשטרה בחשד להטיית משחקים בקבוצה.

 

 

החוקרים עשויים לזמן במהלך הימים הקרובים לתשאול את יתר חברי הנהלת המועדון, תומר סיני, דני לוי וגל חצור. זאת אחרי שאתמול נחקר מנכ"ל הקבוצה, אפי צפריר, והמאמן הקודם יובל נעים, שממנו דרשו החוקרים לתת הסברים לגבי הפיצוי הכספי שקיבל, כאשר סיים את תפקידו בקבוצה.


ייתכן כי גם שחקנים יזומנו לחקירה. אימון הפועל פ"ת (צילום: אורן אהרוני)

 

לא רק אנשי הנהלה עשויים להגיע בימים הקרובים לחקירה. ייתכן כי מספר שחקנים יזומנו בימים הקרובים גם הם לתשאול אצל החוקרים. במשטרה טוענים כי החקירה נפתחה לאחר שהגיע אליהם מידע וממנו עולה החשד כי פ"ת, לכאורה, הייתה שותפה בהטיית משחקים. במשטרה טוענים כי בנוסף הם מתקשים להבין את סכום הפיצוי הגבוה שקיבל נעים.

 

כל הבלאגן הזה תופס את שחקני פ"ת, יממה בלבד לפני המשחק הראשון שלהם נגד הפועל כפר סבא על הכרטיס האחרון לליגת העל. הכחולים יקיימו הערב את האימון המסכם שלהם לקראת ההתמודדות הגורלית ועל כך אמר שחקן בקבוצה: "התזמון של כל הפרשה הזאת הוא נוראי, אבל ננסה שלא להתייחס להכל. אסור שהפועל פ"ת תרד ליגה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטולר באימון פ"ת
צילום: אורן אהרוני
מומלצים