שתף קטע נבחר

סכנין: שום דבר לא מעניין, רק להישאר בליגה

הקבוצה מהמגזר גזרה דום שתיקה על שחקניה, במטרה להתרכז למשחק החשוב מול בית"ר ירושלים. ניצחון - וסכנין נשארת בליגה, הפסד או תיקו ישלחו את הקבוצה למבחני ההישרדות

הדריכות בקרב שחקני ואוהדי בני סכנין לקראת משחק מול בית"ר ירושלים נובעת בדרך כלל בשל השנאה ליריבה המושבעת והרצון לנצח אותה. גם הפעם מצויה העיר סכנין בדריכות שיא לקראת המשחק בשבת מול בית"ר (20:00), אולם הפעם לא היריבות בין שני המועדונים היא שגורמת למתח הרב, אלא חשיבות המשחק להישרדותה של סכנין בליגת העל ללא צורך במשחקי מבחן.

 

 

"לא מעניין אותנו שמדובר בבית"ר, לא משנה מול מי נשחק, מה שחשוב זה לנצח ולהישאר בליגה, שום דבר אחר מעבר לכך לא מעניין הפעם", אמרו היום (ה') בעילום שם שחקנים בקבוצה לקראת המשחק, שיתקיים באצטדיון דוחא. הנהלת הקבוצה ביקשה מהשחקנים שלא לתהראיין, במטרה לשמור על ריכוז למשחק החשוב. 


אוהדי בני סכנין. צפויים למלא את אצטדיון דוחא (צילום: חגי אהרון)

 

בקבוצה מעריכים כי 6,000 אוהדים יגיעו לצפות במשחק, שניצחון בו יבטיח את הישארות הקבוצה בליגת העל. בקבוצה לא רוצים להיות תלויים בתוצאה במשחק שיתקיים באשקלון בין הפועל המקומית להפועל פתח תקווה.

 

המאמן שלומי דורה אמר לשחקניו במהלך אימוני השבוע: "אנחנו צריכים לשכוח את המשחק מול הפועל רמת גן, כדי שלא יקרה לנו מה שקרה במשחק באשקלון. תהיו מרוכזים רק בלנצח בשבת". משטרת משגב תיערך בכוחות מתוגברים לקראת המפגש הטעון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שלומי דורה
צילום: חגי אהרון
מומלצים