שתף קטע נבחר

הפועל עכו: אלי כהן צפוי להמשיך עונה נוספת

בעלי הקבוצה, ציון וייצמן, יישר את ההדורים עם המאמן ומעוניין שהוא יעמוד על הקווים עונה נוספת. גם דודו גורש צפוי להישאר בין קורות השער, רועי דיין ינסה למצות אפשרויות בחו"ל

מתכוננים לעונה הבאה. למרות כל הסכסוכים והמריבות שהיו בעונה שחלפה בין יושב ראש הפועל עכו, ציון וייצמן, לבין המאמן אלי כהן, נראה כי קיים סיכוי גדול שהאחרון ימשיך בקבוצה לעונה נוספת. לאחרונה שבו השניים לדבר וקיימו  שיחות חיוביות באשר להמשך דרכו של כהן בקבוצה גם בעונה הבאה.

 

 

כהן הוביל את עכו, בעלת התקציב הצנוע, אל הפלייאוף האמצעי העונה, בניגוד לכל התחזיות, כשבחלק גדול מהעונה רצה הקבוצה בצמרת תוך הצגת כדורגל יפה. שחקנים בקבוצה התפלאו בסיום העונה על כך שווייצמן טרם הציע לכהן להמשיך.


דודו גורש. למרות השמועות, צפוי להישאר בגבעת נפוליאון (חגי אהרון)

 

בעכו אמרו כי כהן עצמו עוד לא החליט אם להמשיך בקבוצה. קבוצות נוספות הביעו עניין בשירותיו של המאמן, ביניהן הפועל כפר סבא, שמועמדת לעלות לליגת העל, והפועל רמת גן, שנשרה לליגה הלאומית.

 

השוער דודו גורש, שהיה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, צפוי להישאר בעכו גם בעונות הקרובות. מרבית שחקני הסגל מחזיקים בחוזים גם לעונה הבאה ורובם צפויים להמשיך. הקשר בן בנימין מסיים את חוזהו ועכו תנסה להשאירו. החלוץ רועי דיין, שמסיים גם הוא חוזהו, מנסה למצות אפשרויות בחו"ל וגם בישראל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים