$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ברדה: 'סיום מתוק לעונה הכי טובה בקריירה'

למרות הפציעה, לחלוץ הרבה מניות באליפות של גנק: ''לא אשכח את זה לעולם. לא חושב על העתיד עדיין"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  18.05.11 - 11:23
חוויה אדירה. ברדה (GETTYIMAGES)

"זו העונה הכי טובה שלי בקריירה, היו לי כבר עונות עם 18 שערים וזכיה בגביע, אבל אין כמו לקחת אליפות. סיימנו את העונה בצורה כל כך מתוקה", כך אמר הבוקר (רביעי) לאתר ערוץ הספורט אליניב ברדה, חלוצה של גנק. ברדה (14 שערים ו-11 בישולים העונה), שלא שיחק אתמול נגד סטנדרד ליאז' בשל פציעה, ראה את החברים שלו משווים בדקה ה-78 ל-1:1. הנקודה הזו הספיקה בדרך לזכיה שלישית באליפות בלגיה.

"הקיזוז היה לרעתנו, סטנדרד ליאז' חזרו משום מקום בפלייאוף, בלי הקיזוז כבר מזמן היינו אלופים אבל הוכחנו את עצמנו. אנחנו הקבוצה הטובה בבלגיה", הוסיף החלוץ וסיפר על החגיגות מול 34 אלף צופים שמילאו את האצטדיון הביתי: "עפו שם שמפניות באוויר, בשלב מסוים נתנו לאוהדים לרדת אלינו וזאת היתה חוויה שלא אשכח בחיים",

"אני לא חושב מה יהיה בעתיד, יש כמה הצעות אבל אני עדיין שיכור ורוצה לשמוח כמה ימים לפני שאני חושב הלאה. עשינו עונה מדהימה והסוף מתוק מתוק", סיכם החלוץ הישראלי.

ברדה שלא ייצא עם הנבחרת למשחק בלטביה בגלל פציעה בשריר האחורי, יחזור לישראל ב-20 בחודש וכעבור 10 ימים ייצא שוב לבלגיה על מנת לעבור שיקום ולהיות מוכן לעונה הבאה. יש לציין שהחלוץ מחזיק בחוזה לשנתיים בגנק, והערכה היא שהוא לא ישוחרר בפחות ממיליון וחצי יורו, מחיר נמוך יחסית למי ששווי כרטיסו היה רק לפני שנתיים 4 מיליון.