שתף קטע נבחר

קינן וקרדיף נוצחו - לא ישחקו בפרמייר ליג

רדינג חגגה 0:3 ענק בחצי גמר פלייאוף ליגת המשנה, הבלם הישראלי גרם לפנדל ממנו נכבש השער השני. אחרי גמר הגביע: עוד ניצחון לסיטי על סטוק

כמה קרוב, ככה כואב. קרדיף כבר לא תשחק בעונה הבאה בפרמייר ליג. הפסד ביתי 3:0 לרדינג, במשחק הגומלין בפלייאוף העלייה (0:0 בראשון), מנע ממנה העפלה למשחק הגמר ועונה נוספת בליגת המשנה באנגליה.

 

 

עד לפני שלושה שבועות, למי שרק שכח, קרדיף, בה משחק דקל קינן, היתה מרחק פסע מעלייה אוטומטית לפרמייר ליג. תיקו ביתי עם ק.פ.ר והפסד למידלסברו דרדרו אותה עד למקום הרביעי בצ'מפיונשיפ ומפגש מול ה'בלוביירדז'. הערב (ג') גם הסיכוי להעפיל לליגה של הגדולות באמת מהפלייאוף התנפץ.


צ'ופרה מרדינג חוגג ניצחון. בקרדיף לא מאמינים (צילום: גטי אימג'ס)

 

רדינג סגרה עניין עם שני שערים במחצית הראשונה. בדקה ה-28 ניצל שיין לונג קומדיה של טעויות בהגנת קרדיף ובעט פנימה את הראשון של קבוצתו. בדקה האחרונה לפני השריקה להפסקה הכשיל קינן את מת'יו מילס והווארד ווב שרק בהחלטיות לפנדל (בתוספת כרטיס צהוב לבלם הישראלי). לונג דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:2.

 

קאמבק של קרדיף בחצי השני? בדיוק ההיפך. שער של ג'ובי מקאנוף בדקה ה-84 סגר עניין והקפיץ לשמיים את אוהדי רדינג, בדרך למפגש מול סוונסי בגמר. קינן, למי שרק שואל, סגר 90 דקות במדי המקומיים.


טבס מודה לאוהדים, אחרי עוד צמד שערים (צילום: גטי אימג'ס)

 

סיטי עקפה את ארסנל

שלושה ימים בלבד חלפו מאז גמר הגביע וגם הערב נפגשו מנצ'סטר סיטי וסטוק ראש בראש, הפעם במשחק השלמה בפרמייר ליג. זהות

 המנצחת, כמו שחשבתם, נשארה אותו הדבר - 0:3 קליל לתכולים, שהעפילו למקום השלישי בטבלה על חשבון ארסנל.

 

קרלוס טבס המשיך בכושר המצוין שלו והרשית פעמיים (14 ו-65). ג'ולאון לסקוט הוסיף גם הוא שער נוסף (53), כסיטי כבר צוברת 68 נקודות, אחת יותר מארסנל, כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קינן מול לונג
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים