$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יו"ר חולון: "המטרה? לשמור על הסגל הקיים"

עו"ד חגי שבתאי הבהיר: "המשכיות היא מילת המפתח". אולם, רוט עשוי לעזוב, חיפה ואשקלון בעקבות דני פרנקו

אסף אפל  17.05.11 - 14:53
רוט, יישאר באולם הפחים? (אתר המנהלת)
רוט, יישאר באולם הפחים? (אתר המנהלת)

הפועל חולון הייתה השנה הקבוצה הכי מרתקת בליגת העל. משכורות שלא נכנסו בזמן, זרים שעזבו באמצע העונה ובעיקר כדורסל שמח, עליו מנצח המאמן דני פרנקו. אבל המשימה האמיתית של חולוניה מתחילה עכשיו, כשבקבוצה מאולם הפחים צריכים בעיקר להרים תקציב ותשתית כלכלית למועדון שגם ככה לא תמיד מצליח לעמוד על הרגליים.

מבחינת הסגל, השחקן היחיד שמחזיק ביד חוזה לעונה הבאה הוא מורן רוט. ברכז מתעניינות מספר קבוצות מחו"ל ולא מן הנמנע שהוא יעזוב לאירופה. בחולון היו רוצים מאוד לראות את דני פרנקו ממשיך עונה נוספת על הקווים ועם המאמן נערכו כבר גישושים.

פרנקו, מהמאמנים היותר בולטים העונה, מחוזר על ידי מספר קבוצות בארץ, ביניהן מכבי חיפה ועירוני אשקלון. אם ג'ף רוזן ימשיך בחיפה (המיליונר, אגב, צפוי לדחות את פגישתו עם עיריית חיפה לשבוע הבא ולא לערוך אותה ביום חמישי הקרוב), רוב הסיכויים שפרנקו יאמן את הירוקים מהצפון. אשקלון תהיה אופציה מבחינתו של המאמן רק אם היא תישאר בליגה בעקבות הגדלה.

היו"ר, עו"ד חגי שבתאי, אמר לאתר ערוץ הספורט: "המטרה היא לשמור על הסגל הקיים, גם בגזרת המאמן וגם בגזרת השחקנים, ולחזק אותו במספר עמדות. המשכיות תהיה הקיץ מילת מפתח מבחינת חולון". מבחינה כלכלית, בחולון נמצאים במו"מ עם מספר ספונסרים פוטנציאליים במטרה לבנות תקציב לעונה הקרובה, כשגם קבוצת הניהול של האוהדים אמורה להחזיר תשובה עד ה-1 ביוני בעניין הצטרפות למועדון.

בחולון, כך או כך, רוצים לגבש פחות או יותר את התקציב עד תחילת החודש הבא, זאת כדי להתחיל במלאכת הבניה לשנה הקרובה. אגב, ההנהלה עדיין חייבת לשחקנים משכורת וחצי, וזה עוד לפני שנכנסה המשכורת של חודש מאי. כזכור, בתחילת העונה הצוות המקצועי והשחקנים פרסו את השכר השנתי ל-12 חודשים ונכון לעכשיו ההנהלה מתעכבת בתשלום חלק מהמשכורות. היו"ר הגיב: "אנחנו מודעים לעניין הזה, ונעשה הכל כדי שכולם יקבלו את הכסף שלהם עד השקל האחרון".