$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכבי ת"א שובצה למשחק המוקדם בפיינל פור

הקבוצה של בלאט תפגוש את ראשל"צ בעוד שבוע ב-18:15. המשחק המרכזי יהיה בין הפועל ירושלים לגליל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  17.05.11 - 11:37
המשחק המוקדם (אתר המנהלת)
המשחק המוקדם (אתר המנהלת)

מכבי תל אביב היא הפייבוריטית הברורה לזכות באליפות בסיום הפיינל פור של ליגת לוטו אבל היא לא תשחק ראשונה בחצי הגמר. הבוקר (שלישי) פירסמה המנהלת את שיבוץ המשחקים לאירוע ועל פיו, הקבוצה של בלאט תפגוש את מכבי ראשל"צ במשחק הראשון (18:15) ואילו המשחק המרכזי יהיה זה שבין הפועל ירושלים לאלופה, גלבוע/גליל (21:00). רק כמה עשרות בודדות של כרטיסים נותרו והמכירה צפויה להסתיים בזמן הקרוב.

שלישי הבא, החל מ-18:00, שידור ישיר באתר: הפיינל פור

עוד לפני המפגש מול הקבוצה של אפי בירנבוים, שעברה את זו של דן שמיר, תפגוש מכבי את שרלרואה למשחק אימון. מי שלא ימריא למפגש יהיה טל בורשטיין, שנשאר בישראל לצד אשתו ההרה. "אני שמח שהצלחנו לסדר את המפגש הזה עם קבוצת יורוליג לכל דבר", אמר דייויד בלאט. "היא במקום הראשון בבלגיה. היא נמצאת באותו שלב שלנו והיא מאוד מתאימה לנו למשחק אימון".

"ראיתי את המשחק אתמול של מכבי ראשון לציון, שיחקנו מולם כבר 4 פעמים העונה ואני חושב שאנחנו די מכירים אותה", התייחס המאמן ליריבה על המקום בגמר. "אני רוצה לברך אותם על העליה, זה לא פשוט לעלות לפיינל פור בלי יתרון הביתיות ובשביל לעשות זאת הם היו חייבים לנצח קבוצה טובה מאוד והם עשו זאת. מגיע להם קרדיט. לא יודע אם ראשון היא הפתעת העונה, אבל היא בהחלט עשתה התקדמות בלתי רגילה".