$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי: הדאבל? נבוא לגמר עם כל הכוח

צפו במאמן מכבי חיפה אלישע לוי, שצפוי להישאר במועדון, חוגג את האליפות ה-12 של הירוקים: "צריך להצדיע לקהל הזה, אין מאושר ממני. אני חושב שאני צריך להמשיך פה, צריך לתת ליענקל'ה את הזמן שלו"

תומר לוי
תומר לוי  17.05.11 - 10:00

הרבה לחץ ירד מגבו של אלישע לוי עם הזכיה של מכבי חיפה באליפות ה-12 בתולדותיה, זאת לאחר 0:2 על קרית שמונה במחזור הלפני-אחרון של הפלייאוף. למעשה הייתה זאת העונה השלישית ברציפות בה חיפה צוברת את מספר הנקודות הרב ביותר בעונה והאליפות השניה בשלוש העונות האחרונות תחת שרביטו של המאמן.

"צריך להצדיע לקהל הזה", אמר לוי המאושר. "הקהל דחף אותנו בצורה לא רגילה וצריך רק ליהנות מהרגע. כמה אני שמח? הכי הרבה בעולם. אין מאושר ממני". כשנשאל על הסיכוי לזכות בדאבל, ענה המאמן: "יש עוד מספיק זמן עד הגביע. ננוח כמה ימים ונבוא עם כל הכוחות. מכבי חיפה לא זכתה הרבה שנים ואני מקווה מאוד שנדע לשחזר את זה. לא יהיה קל".

"זו האליפות השניה שלי", הוסיף לוי. "העונה התחילה בצורה קשה מאוד עם אובדן האליפות ברגע האחרון, ואז עזבו אותנו 4 שחקנים מאוד חשובים, ובנוסף דוידוביץ' ומסיללה נפצעו. אבל יש פה רוח, יש פה חוסן וקבוצה בריאה מאוד. לפני 20 שנים הקבוצה הגדולה ביותר בתולדות מכבי חיפה זכתה בדאבל, והיום יש לצעירים שלנו פה סיכוי לעשות היסטוריה".

"אני חושב שאני צריך להמשיך", אמר לוי על המשך דרכו בקבוצה. "אנחנו הרבה זמן דנים בסוגיה, אבל בשביל לקחת אליפות צריך לשים את זה בצד. צריך לזכור שאני פה כבר 3 שנים. צריך לתת ליענקל'ה את הזמן שלו. יש לנו עוד קצת זמן עד הגביע ואנחנו נעשה את הדבר הכי טוב לחיפה ולאלישע. אנחנו דיברנו ואני יודע מה יעקב שחר חושב על המשך דרכי".

"לקחנו אליפות מתוקה ויש לנו עוד גמר גביע. לא הרבה פעמים יש סיכוי לדאבל. נשמח יום או יומיים ואז נתארגן כדי לקחת גביע. הרבה זמן לא לקחנו את גביע המדינה", אמר עוד לוי. "המשחק מול הפועל בגמר הגביע יהיה קשה וחזק, אני מקווה שנתכונן היטב ונדע להתעלות כדי להשלים את הדאבל", התייחס המאמן למשחק ביום רביעי הבא באיצטדיון ר"ג שיכול להכתיר את העונה הירוקה כחלומית.

יעקב שחר זכה באליפות השמינית מאז שהגיע לקבוצה ב-1992. "לכל אליפות יש את השמחה שלה", אמר הבעלים, "אחרי האובדן בעונה שעברה, האליפות הזו משמחת יותר מאליפות רגילה. חד משמעית האמנתי שאפשר לזכות בתואר בתחילת העונה".