שתף קטע נבחר

בית"ר: שני אוקראינים ייבחנו, המחנה באמצע יולי

בקבוצה של רוני לוי כבר מתכוננים לעונה הבאה: החלוץ אלכסנדר זאקורה והקשר סרגיי צ'קו מאוקראינה ינסו להרשים, מחנה האימונים יתקיים בגרמניה. רק שלושה אוטובוסים עם אוהדים צפויים לצאת לסכנין

בית"ר ירושלים עדיין לא סיימה את העונה באופן רשמי אבל בקבוצה כבר מתחילים להתכונן לעונה הבאה. בסוף השבוע שעבר הוצעו למועדון שני שחקנים שיצטרפו כבר מחר בבוקר לאימונים וינסו להרשים את רוני לוי.

 

 

מדובר בשני שחקנים מאוקראינה - החלוץ אלכסנדר זאקורה והקשר סרגיי צ'קו. לשניים רקורד לא מרשים במיוחד, אך בבית"ר הסבירו כי בגלל הזמן הרב שנתר על לתחילת ההכנות לעונה הבאה, הסכים רוני לוי להתרשם מהם. לאימון מחר יגיעו גם מספר לא קטן של שחקני קבוצת הנוער, כאשר המטרה היא שרוני לוי יתחיל להתרשם מהם ויקבע מי מהם יוכל לעבות את הסגל. 


המטרה: הפקת לקחים ממחנות קודמים. שחקני בית"ר (צילום: גלעד שוברט) 

 

כחלק מההכנות לעונה הבאה, ולמרות המצב הכלכלי המעורפל, בירושלים כבר הוחלט כי השחקנים ייצאו באמצע חודש יולי למחנה אימונים בגרמניה. כבר

בימים אלה עובדים בבית"ר על הכנת המחנה, כאשר הכוונה היא להפיק לקחים ממחנות קודמים בהם נתקלו השחקנים בבעיות של מיזוג בחדרים, הסעות וחיבורים לאינטרנט. רוני לוי או עוזרו דוד אמסלם יטוסו לגרמניה על מנת לאשר את קיום המחנה במקום.

 

למרות הציפיות, נכון לעכשיו הקהל הירושלמי לא מגלה עניין רב במשחק הליגה האחרון מול בני סכנין ב'דוחא' בשבת הקרובה. ההערכה היא כי לא יותר משלושה אוטובוסים של אוהדים יגיעו למשחק. לדברי האוהדים, ההיערכות המוגברת של כוחות הביטחון במשחק תורמת גם היא לחוסר הרצון להגיע לסכנין.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוני לוי
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים