שתף קטע נבחר

עיצוב: אבי

אלישע לוי: "האליפות - תעודת מאסטר לכולם"

מאמן מכבי חיפה חגג את האליפות ה-12 בתולדות המועדון: "מאמין שאני צריך להמשיך". רפאלוב: "שחר אמר שאם לא נחזיר את האליפות, יהיה לנו חשבון איתו". קטן: "תחושה מדהימה"

התגברו על הטראומה. בדיוק שנה אחרי שאיבדו את האליפות להפועל תל אביב באופן דרמטי, החזירה לעצמה הערב (ב') מכבי חיפה את התואר אחרי שניצחה 0:2 את הפועל קריית שמונה ופתחה פער של שש נקודות על פני הפועל תל אביב, מחזור אחד לסיום העונה. האוהדים הירוקים נשארו לחגוג שעה ארוכה באיצטדיון ולאחר מכן המשיכו לרקוד ברחובות העיר.

 

שחקן העונה, ליאור רפאלוב, כבש גם הפעם את הצמד (דקות 64 ו-73) המנצח ובסיום הוא לא הסתיר את התרגשותו: "אחרי המכה שקיבלנו בעונה שעברה יענקל'ה נתן מכות לשולחן במחנה האימונים ואמר שאם לא נחזיר את האליפות אז לכולם יהיה חשבון איתו. כולם לקחו את זה לתשומת ליבם".

 

הקשר המשיך: "ידענו אחרי ההפסד למכבי נתניה שמשחק המפתח יהיה מול הפועל תל אביב בבית. זה היה משחק עם הגב לקיר על שלוש נקודות ואלישע הכין אותנו אליו בצורה הטובה ביותר. זה היה המשחק שהכריע את האליפות".

 

המאמן אלישע לוי הצטרף לחגיגה: "היתה לנו שנה באמת קשה, אבל טובה. זו תעודת מאסטר לכל מי שעסק במלאכה והיו הרבה כאלה. עזבו אותנו שחקנים, אבל המועדון הזה חזק וידענו לעשות את מה שצריך. ידענו לקחת את האליפות מקבוצה מוכשרת כמו הפועל תל אביב. אין כמו מכבי חיפה שמשתמשת במאגר של שחקנים צעירים".


אוהדי מכבי חיפה. החלום התגשם באיחור של שנה (צילום: אלי אלגרט)

  

מאמן הירוקים נשאל, איך לא, על עתידו במועדון והשיב: "אם שואלים אותי אני צריך להמשיך בעונה הבאה, אבל לא אני זה שקובע. כל דבר בזמנו".

 

ניר דוידוביץ': "אלישע לוי צריך להמשיך"

הבלם הוותיק, אריק בנאדו, הוסיף: "היו לי הרבה אליפויות מתוקות, אבל זו באמת מתוקה אחרי שהודחנו מאירופה ואחרי איך שאני התחלתי את העונה. יענקלה ביקש במחנה האימונים שנחזיר את האליפות לכרמל, ב-95 אחוז מהזמן הובלנו את הטבלה. הצגנו כדורגל טוב, אני שמח ומאושר".


יניב קטן עם יעקב שחר. "לא הרגשנו שנפסיד את האליפות" (אלי אלגרט) 

 

הקפטן יניב קטן סיפק את הזווית שלו: "זו תמיד תחושה מדהימה לקחת אליפות, היתה לנו עונה באמת טובה. אחרי ה-4:1 מול הפועל תל אביב

ידענו שאנחנו על הגבול וצריכים לדעת לאן אנחנו הולכים. לא הרגשנו שנפסיד את האליפות אחרי ההפסד לנתניה. היינו ממוקדים".

 

ניר דוידוביץ': "זה יום באמת מאושר, בייחוד אחרי מה שקרה בשנה שעברה. יש לנו עוד גביע ואני מקווה שגם בזה נצליח, אבל כרגע צריך להיות מאושרים. כמה שזה יותר קשה יותר מתוק. לא התחלתי את העונה, הייתי פצוע מספר משחקים, אבל אחרי זה נכנסתי לעניינים ואני שמח שעזרתי לקבוצה. אלישע לוי לא צריך להוכיח את עצמו והוא צריך להמשיך".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכבי חיפה חוגגת אליפות
צילום: אלי אלגרט
מומלצים