שתף קטע נבחר

סהר הצטיין, סחט פנדל בניצחון דה-חראפשחאפ

החלוץ הישראלי בן ה-19 שוב פתח בהרכב קבוצתו ההולנדית והובילה לניצחון 0:1 על דורדרכט. קולאוטי סחט פנדל ובישל בהפסד מנשנגלאדבך לדורטמונד 4:2 במשחק ידידות

יש מי שטען כי בן סהר שגה כשבחר לעזוב את הסגל של צ'לסי הגדולה מלונדון לטובת קבוצת תחתית צנועה מהולנד, דה חראפשחאפ. את ההחלטה יש לבחון לאורך זמן, אולם ארבעה ימים מאז הופעת הבכורה המוצלחת שלו בליגה, ברור שהמאמן חרט קרויס לא מצטער על ההחתמה. ועל פי ההספק של הישראלי בן ה-19, גם הוא יכול להרגיש בטוח בעצמו.

 

אחרי שרשם הופעת בכורה במדי דה-חראפשחאפ כשחקן הרכב וכבש שער ניצחון על ווילם 2, פתח סהר שוב - הפעם במשחק החוץ בגביע מול דורדכט מהליגה השנייה. חלוץ נבחרת ישראל, שמצא שפה משותפת עם בן גילו המקומי לוק דה יונג, היה פעיל מאוד. השניים הפעילו לחץ אדיר על המארחים מהדקה הראשונה, אולם לא הצליחו לכבוש.

 

השינוי החיובי מבחינת האורחים הגיע בדקה ה-73 כשסהר פרץ לרחבה והוכשל. פעולתו החיובית של "ילד הפלא מישראל" (כך מכנים אותו בתקשורת ההולנדית), הביאה מטבע הדברים לפנדל של קבוצתו, אותו בעט ג'ייסון אוסט פנימה והכריע את המשחק בתוצאה 0:1. בעקבות הניצחון, עלתה דה-חראפשחאפ לשמינית הגמר - לראשונה מאז 1976.


רוברטו קולאוטי (Gettyimages Imagebank)

 

בעוד סהר עושה חיל כשחקן הרכב במשחקים רשמיים בהולנד, רוברטו קולאוטי תורם תרומה כמחליף במשחקי ידידות בבורוסיה מנשנגלאדבך. החלוץ הישראלי-ארגנטיני לא פתח בהרכב הקבוצה הגרמנית בבית מול בורוסיה דורטמונד, אולם כשנכנס כמחליף בדקה ה-56 במקום רוב פריינד, הביא עמו שינוי גדול. לרוע המזל, זה קרה כשהאורחים כבר הובילו 3:0. בסופו של דבר ניצחו 2:4.

 

מאמן מנשנגלאדבך האנס מאייר פתח כאמור ללא קולאוטי וגם גל אלברמן נותר על הספסל. משם צפו באורחים עולים ליתרון 0:2 עד להפסקה משערים של אלכסנדר פריי (דקה 30) ומוחמד זידאן (43).

תאמאש היינאל העלה ל-0:3 בדקה ה-55 ומאייר שלח את קולאוטי למערכה.

 

ארבע דקות בלבד עברו והחלוץ הוכשל ברחבה וסחט פנדל, אותו ניצל מרקו מארין לשער מצמק. בדקה ה-67 נכנס גם אלברמן כמחליף במקום מייקל בראדלי, אולם נורי סאהין סגר את הסיפור עם שער רביעי לדורטמונד (82), לפני שקולאוטי בישל לאלכסנדר באומיוהאן שער מצמק בדקה ה-89.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים