$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחר לשחקנים: סומך עליכם שנחגוג כבר היום

נשיא מכבי חיפה דיבר לפני המפגש עם קרית שמונה. לוי: "תראו להם מהתחלה שאין להם סיכוי. בואו נסגור סיפור"

תומר לוי
תומר לוי  16.05.11 - 14:28

נקודה אחת. זה כל מה שמכבי חיפה צריכה להשיג מול הפועל קרית שמונה בבית (20:45, תקציר כאן באתר) כדי לחגוג כבר הערב (שני) תואר אליפות מספר 12 בתולדות המועדון. איצטדיון קרית אליעזר יהיה מפוצץ ב-15 אלף אוהדים שרוצים יחד עם השחקנים בירוק לשים את טראומת העונה שעברה מאחור.

במקרה של הפסד מפתיע מול החבורה התוססת של רן בן שמעון, ההכרעה תעבור למחזור הנעילה כאשר מכבי חיפה תחזור ל"זירת הפשע" (איצטדיון בלומפילד) למשחק מול בני יהודה בו היא תזדקק שוב למינימום נקודה כדי לפתוח את השמפניות.

המאמן אלישע לוי אסף היום את שחקניו, הראה להם קטעי וידאו מהמשחק מול מכבי נתניה בחצי גמר הגביע ואמר: "אהבתי מאוד את מהלכי הכדורגל במשחק הזה. שיחקתם יוצא מהכלל, כך צריך לשחק גם מול קרית שמונה. תראו להם מהתחלה שאין להם סיכוי להוציא נקודה. בואו תעשו את העבודה, נסגור את הסיפור, ניקח את האליפות ונלך הביתה".

גם הנשיא יעקב שחר דיבר עם השחקנים: "בעזרת השם נחגוג את האליפות אחרי המשחק, אני סומך עליכם שתדעו לעשות את העבודה".

שחקנים בקבוצה הוסיפו בשיחה עם אתר ערוץ הספורט: "אנחנו לא מתכוונים לרדת מכר הדשא בלי הניצחון. אנחנו חייבים את זה לאוהדים שלנו. לא יקרה מצב שנגרום שוב ל-15 אלף צופים מפח נפש". על פניו מדובר במשחק שאמור להיות חגיגה אחת גדולה, אבל ישנם שלושה שחקנים שצריכים מאוד להיזהר. יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי וגוסטבו בוקולי ייעדרו מגמר הגביע מול הפועל במידה שיספגו כרטיס צהוב.

ההרכב שהשיג את ההצלחות בשבועות האחרונים (ניצחונות על הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בליגה, וניצחון על מכבי נתניה בגביע המדינה) צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט מאלישע לוי, כאשר על הספסל יחכו שחקנים כמו אייל גולסה ועידן ורד.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אנדריי פילאבסקי, אריק בנאדו, פיטר מסיללה; סיידו יא יא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב; תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.