שתף קטע נבחר

שחר לשחקני חיפה: "תגרמו לקהל לקפוץ משמחה"

הבעלים רוצה לחגוג אליפות כבר מול קריית שמונה (20:45, ערוץ 1), בטח לאור אירועי העונה החולפת: "יש לי זיכרון של פיל, בואו לא נחזור על מה שקרה בעונה שעברה". אלישע לוי: "בואו ונגמור היום את הסיפור"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, מקווה כי התיקו של הפועל תל אביב בדרבי ואיתו האפשרות להבטיח את האליפות כבר הערב (ב', 20:45, ישיר בערוץ 1) מול עירוני קריית שמונה לא יפגע בריכוז של שחקניו. "בואו נגמור היום את הסיפור", אמר לוי לשחקניו, שעות לפני שריקת הפתיחה.

 

 

גם הבעלים של חיפה, יעקב שחר, הגיע למלון, בו שוהה הקבוצה. "יש לי זיכרון של פיל, בואו לא נחזור על מה שקרה בעונה שעברה", התייחס שחר לאירועי העונה שעברה במחזור הנעילה באמצעות משל על פיל וקרקס שסיפר לשחקנים והמשיך: "בואו ונגרום לקהל שלנו לקפוץ משמחה".


יניב קטן וגיאורגי דראסיליה. חיפה רוצה לחגוג (אלי אלגרט)

 

אלישע לוי יכול לשאוב עידוד מהיכולת שהפגינו הירוקים מול מכבי נתניה בחצי גמר הגביע, משחק אותו ניצחה חיפה 2:3 בדרך למפגש עם האדומים בגמר. "תמשיכו לשחק כמו ששיחקנו בתקופה האחרונה.

היו לנו הרבה דברים טובים במשחק מול נתניה וחשוב שנמשיך ביכולת הזאת גם מחר. תעלו למגרש שאתם מרוכזים ומפוקסים".

 

לוי יפתח באותו הרכב אותו הריץ בתקופה האחרונה, הכולל את תומר חמד ו-ולדימיר דבאלישווילי בחוד. מאחורי צמד החלוצים יתפחו יניב קטן וליאור רפאלוב, שיהיו אמונים על החלק ההתקפי של חוליית הקישור. ארבעה שחקני מפתח של חיפה סוחבים ארבעה צהובים ואם יספגו אחד נוסף הערב, הם יחמיצו את גמר הגביע מול הפועל תל אביב. הארבעה הם: אנדרי פילאבסקי, ולדימיר דבאלישווילי, גוסטבו בוקולי ואיל גולסה.

 

אם הירוקים ימנעו מהפסד ביתי בקריית אליעזר מול הקבוצה של רן בן שמעון, הם יוכלו לחגוג זכייה באליפות. הבעלים יעקב שחר ביקש מאבי לוזון להגיע למשחק על אף קללות הקהל החיפני נגד, ויו"ר ההתאחדות לכדורגל הביע את הסכמתו.


אוהדי ק"ש. גם הם מרגישים את סוף העונה? (עוז מועלם) 

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אריק בנאדו, אנדרי פילאבסקי, פיטר מסיללה; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי, תומר חמד.

 

ק"ש: אווירה של סוף עונה בצפון

אצל היריבה מהצפון מדברים על אווירה של סוף עונה, אחרי שהקבוצה לא הצליחה לנצח בחמשת המשחקים האחרונים. שחקנים במועדון טוענים כי ההעפלה לחצי

גמר הגביע, שם הפסידה ק"ש להפועל ת"א, פגעה במאמצים שלה להבטיח מקום באירופה.

 

הקשר הקולומביאני של חיפה, ג'ון קולמה, צפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים. קולמה כזכור, ביקש מאנשי חיפה שלא להיכלל בסגל הקבוצה עד סיום העונה, מאחר שאינו נמצא בתוכניות של לוי.

 

הרכב משוער: גיא חיימוב; אלעד גבאי, איתן טיבי, סאלח חסארמה, אורי שטרית; בראיין גרסיץ', וויליאם נאג'ובו, עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט; וויהאם עמאשה, שמעון אבוחצירה.

 


פורסם לראשונה 16/05/2011 00:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים