שתף קטע נבחר

האלופה בפיינל פור: 65:72 לגלבוע/גליל בחולון

הסגולים-צהובים של דני פרנקו קיוו לגרור את סדרת רבע הגמר למשחק חמישי, אבל נכנעו בתום משחק צמוד באולם הפחים. הפועל ירושלים מחכה לקבוצה של ליאור ליובין בחצי הגמר

הפועל חולון קיוותה להשוות הערב (א') את סדרת רבע הגמר מול גלבוע/גליל ל-2:2 ולגרור את האלופה למשחק חמישי ומכריע באולם בגן נר. על מנת לעשות זאת היא גייסה את אוהדיה, שנענו לאתגר ומילאו עד אפס מקום את אולם הפחים. למרבה צערה זה לא הספיק ליותר מהפסד בתום משחק צמוד - 65:72 לאלופה ו-1:3 בסדרה.

 

 

הקבוצה של ליאור ליובין, שלא הבריקה לאורך רוב שלבי המשחק, תצא הלילה לחגוג העפלה שלישית ברציפות למעמד ארבע הגדולות של הכדורסל הישראלי. בחצי הגמר היא תגן על תוארה מול הפועל ירושלים, בקרב נוסף בין עודד קטש לעוזרו בשנה שעברה.

 

מהלך המשחק

הקהל של חולון הגיע על מנת לדחוף את הקבוצה למשחק חמישי בסדרה, עם הרבה רעש, קונפטי וזמבורות. המארחת פתחה חזק ועלתה ליתרון קטן (6:12), אבל 4:50 דקות לסיום הרבע הצליחה גלבוע/גליל להיכנס למשחק, למרות ההתלהבות הגדולה של חולון והרעש האדיר מהיציעים. בעזרת ניצול איבודי כדור והחטאות של שחקני חולון צימקה האלופה ל-21:17 חולוני בסיום הרבע.

 

הקבוצה של ליאור ליובין פתחה רע מאוד גם את הרבע השני, אבל גם חולון הצטרפה אליה ושתי הקבוצות התקשו למצוא את הטבעת. שתי דקות אל תוך הרבע קטע ריץ' מלצר את הבצורת עם נקודה בודדת מהעונשין. גלבוע/גליל הגיבה בריצת 0:5 וכפתה שיוויון 6:59 דקות למחצית. שלשה של עמית בן קבעה 22:27 לחולון, אבל רצף של החטאות ואיבודים הוריד את ההפרש לנקודה. המחצית ננעלה ב-30:30.


אוהדי הפועל חולון. גם ההיענות שלהם לא עזרה (אלי אלגרט)

 

עם תחילת הרבע השלישי מצא סוף סוף מורן רוט את הסל, שלשה שלו קבעה 34:36 לחולון. המשחק המשיך להיות צמוד בעיקר בשל החטאות משני הצדדים. מלצר סחב את המארחת על גבו עם שמונה נק' ברבע, 42:48 לחולון 2:50 דקות לסיום הרבע. מרקו קילינגסוורת' וגל מקל דאגו להשאיר את המשחק צמוד לקראת סוף הרבע, שננעל ב-49:50 מקומי.

 

גם הרבע האחרון נפתח עם תצוגה מרשימה של מלצר, שלשה של הפורוורד העלתה את חולון ל-49:55 עם שמונה דקות' על השעון. כמו לכל אורך המשחק, גם הפעם גליל הצליחה לחזור ואף עלתה ליתרון 57:58 חמש דקות לבאזר. דני פרנקו הזעיק פסק זמן.


קאסיב פאוול מנסה לעצור את מרקו קילינגסוורת' (אלי אלגרט)

 

עמית בן דוד החטיא מתחת לסל והוסיף חטא על פשע עם עבירה בצד השני. סל ועבירה של קאסיב פאוול השיב את היתרון לחולון, אבל 40 שניות אחר כך (שלוש

דקות לסיום) הוא ביצע עבירה חמישית ויצא מהמשחק. דקה לסיום ניסה גוני יזרעאלי לסגור את הסיפור עבור גלבוע/גליל עם שלשה ו-64:66 לאורחת.

 

רוט המשיך להחטיא ובצד השני מקל הוסיף עוד שתי נק' בתום התקפה מצוינת, 64:70 לגלבוע/גליל. הסגולים-צהובים המשיכו להילחם, אבל זה לא הספיק והאלופה ניצחה 65:72 ועלתה לחצי גמר הפיינל פור.

 


פורסם לראשונה 15/05/2011 20:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ק מקלינטון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים