שתף קטע נבחר

אביב חדד: "נקמנו ספורטיבית בנתניה"

בלמה של בני יהודה התייחס לניצחון הגדול 0:4 על הקבוצה של ראובן עטר, שהדיחה את הכתומים מגביע המדינה. חדד: "בסיבוב השני הכל התהפך לטובה, 80 אחוז שאנחנו באירופה"

מריחים אירופה. אחרי פתיחת עונה צולעת של בני יהודה, הכתומים הציגו סיבוב שני מוצלח ורשמו שני ניצחונות בפלייאוף העליון, כשהאחרון היה אתמול (ש') - 0:4 על מכבי נתניה. עתה, החבורה מהשכונה נמצאת מרחק נגיעה מלהבטיח באופן סופי את המקום הרביעי, שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית.

 

 

אחד המצטיינים בתקופה האחרונה אצל הכתומים הוא הבלם אביב חדד, שעלה לשחק אתמול עם זריקות ובסופו של דבר גם כבש את שער לזכות קבוצתו. "אי אפשר לבקש יותר טוב מזה", סיפר היום חדד ל-ynet והוסיף: "בני יהודה זה מועדון שמאוד יקר לי. האוהדים, ההנהלה והשחקנים כל כך חשובים לי, שלא יכולתי להחמיץ משחק כה חשוב לקבוצה".

 

למי שהספיק לשכוח, רק לפני מספר חודשים התעללה נתניה בבני יהודה, כשהדיחה אותה מהגביע עם ניצחון 1:4. "אין אצלנו נקמות, אולי רק נקמה ספורטיבית, אבל אני בכל אופן לא מתעסק בזה", סיפר חדד. "לא רק אתמול שיחקנו יפה. מתחילת השנה שיחקנו כדורגל יפה, אבל בסיבוב הראשון סבלנו מחוסר מזל. בסיבוב השני הכל התהפך לטובה, אך יכולנו להגיע השנה רחוק יותר".

 

חדד: "חזי מגן בחור זהב"

הכתומים מדורגים היום במקום הרביעי בטבלה עם שלוש נקודות יתרון מעל נתניה,

ושתי נקודות פחות ממכבי תל אביב, שמאיישת את המקום השלישי. חדד סבור כי ההפרש הזה אמור להספיק לקבוצתו על מנת לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה: "מבחינה סטטיסטית ב-80 אחוז אנחנו כבר באירופה, אבל זה עדיין לא נגמר. אנחנו תמיד שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, ואם נוכל להגיע למקום השלישי אז עוד יותר טוב".

 

חדד מסיים בתום העונה את חוזהו בבני יהודה, ואמור לקבל בתקופה הקרובה הצעה להארכת חוזה. יש לציין כי כבר עכשיו יש מספר קבוצות שמעוניינות בשרותיו. הבלם התייחס לעזיבה אפשרית של הבעלים חזי מגן, שקיבל אתמול קריאות עידוד מהקהל ואמר: "חזי הוא בחור זהב ונשמה טהורה. הוא יעשה את החושבים ויגיע להחלטות הכי טובות בשבילו ובשביל בני יהודה. אין הרבה אנשים בכדורגל הישראלי כמו חזי מגן".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים