$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אשקלון תרד הערב? פורת: זה משחק העונה

בפיגור 2:1 ולאחר תבוסה בנשר, הקבוצה של אלי רבי חוזרת הביתה למשחק 4 בסדרת ההישרדות: "נילחם"

אסף אפל  15.05.11 - 13:54

עירוני אשקלון מגיעה הערב לקרב על חייה בליגת לוטו. השחקנים של אלי רבי בפיגור 2:1 מול מכבי חיפה בסדרת הפלייאוף התחתון, והפסד הערב במשחק הרביעי ישלח את הקבוצה הדרומית לליגה הלאומית. בהנהלת הקבוצה מצפים למגרש מלא ולשם כך החליטו להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-20 שקלים בלבד.

  • 19:30, ישיר באתר: ערב הכדורסל של ישראל

ביום חמישי נראתה אשקלון רע מאוד והובסה 72:91, כשבין היתר נוצחה הקבוצה 12:32 ברבע האחרון.  "מבחינתנו, זה הרגע הכי חשוב השנה. זה משחק העונה שלנו", סיפר גור פורת לאתר ערוץ הספורט, "אנחנו באים לנצח, אין לנו אופציה אחרת. מה שהיה במשחק הקודם מאחורינו ונבוא להילחם הערב על הכל. אני מאמין שבסוף המשחק הזה הידיים שלנו יהיו על העליונה".

פורת הוסיף: "אני באופן אישי מאוכזב מהמשחק האחרון שלנו, וגם אני לא שיחקתי כמו שציפיתי מעצמי. למזלנו זאת סדרה, ויש עוד אפשרות לתקן. אני בטוח שכולם יבואו דרוכים ומפוקסים. כולם מסתכלים קדימה ורואים רק מטרה אחת מול העיניים - לנצח הערב".

על חשיבות פקטור הקהל במשחק הביתי היום אמר פורת: "הקהל שלנו מאוד משמעותי. הוא עוזר לנו ודוחף אותנו, וגם בשני המשחקים שהיו עד עכשיו בחיפה הגיע קהל רב ותמך בנו. אנחנו לא רוצים לאכזב אותו, אנחנו צריכים אותו, ורוצים שהוא יהיה איתנו גם הערב. אני מאמין שאם הקהל יעשה את העבודה שלו והאוהדים יבואו בהמוניהם, יהיה לנו הרבה יותר קל לעשות את העבודה על המגרש ולנצח".