$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רוי ניסני סיים במקום העשירי בסכסנרינג

נהג המירוצים הישראלי, שזינק רק מהמקום ה-13, הצליח להיכנס לעשירייה הראשונה במקצה הראשון מבין שלושה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.05.11 - 18:01
מירוץ יפה. רוי ניסני

רוי ניסני, נהג הישראלי בן ה-16, מתחרה בימים אלה בסכסנרינג במסגרת סבב המירוצים השני של הפורמולה מאסטר. ניסני סיים את המקצה הראשון מתוך שלושה במקום העשירי. שני המירוצים האחרים בגרמניה יתקיימו מחר.

ניסני מייצג בסבב את קבוצת "מוקה מוטור ספורט" שבבעלותו גם של ראלף שומאכר, אחיו של נהג הפורמולה 1 האגדי, מיכאל שומאכר ונהג עבר בעצמו. הישראלי זינק מהמקום ה-13 הכללי והצליח להתקדם עד לעשירייה הראשונה.

פסקאל וורלין הגרמני שלט במירוץ בסכסנרינג וניצח בקלות, אחרי שהקדים ב-9 שניות את בן ארצו סוון מולר. הרוסי ארטם מרקלוב סגר את הפודיום עם המקום השלישי. חברו של ניסני לקבוצה, ג'ייסון קרמר, הגיע למקום השביעי הכללי. ניסני סיים את המירוץ אחרי 25:36.981 דקות, כחצי דקה אחרי וורלין המנצח.

תקלה טכנית במקצה הדירוג אמש גרמה להשתחררות גלגל במכוניתו של ניסני. כתוצאה מכך, נאלץ הישראלי לזנק היום רק מהמקום ה-13. עבור ניסני זו העונה הראשונה בסבב הפורמולה מאסטר. את הבכורה ערך בחודש שעבר בגראנד פרי אושרסלבן. ניסני הצליח להתברג בין השלושה הראשונים כבר במירוץ הראשון שלו.

אגב, יש לציין כי בזכות הנקודה שקיבל, עלה ניסני למקום הרביעי בדירוג הכללי. לישראלי יש כעת 30 נקודות בדומה לשני הנהגים שמדורגים במקומות 5-6. וורלין מוביל את הדירוג עם 86 נק'. אמיל ברנסטרוף הבריטי במקום השני עם 78 נק'. סוון מולר הגרמני סוגר את השלישייה הראשונה עם 60 נקודות.