שתף קטע נבחר

פרגי: "להיות המצליח ביותר - זה מה שחשוב"

המנג'ר חגג את האליפות ה-19 של מנצ'סטר יונייטד, שעקפה את ליברפול: "מקווה שנוכל לשמור על כך לאורך זמן". גיגס: "מגיע לנו, היינו הכי טובים". רוני גילח את המספר 19 על חזהו

כבר הרבה זמן לא זכה הדשא של איווד פארק לחגיגות שכאלו, למרבה צערם של האוהדים היתה זאת הקבוצה האורחת שחגגה - שחקני מנצ'סטר יונייטד התרוצצו וקיפצו בשמחה, מיד לאחר שזכו באליפות ה-19 של המועדון והפכו אותו למצליח ביותר בהיסטוריה האנגלית.

 

 

אלכס פרגוסון בחר לחגוג את האירוע המיוחד עם הגעה למסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, לראשונה העונה בשל החרם שהוא מנהל על חלק מהתקשורת האנגלית. "זה הדבר החשוב ביותר, להיות הקבוצה המצליחה ביותר. בתקווה שנוכל לשמור על זה לאורך זמן. זה הישג אדיר".


מנצ'סטר יונייטד חוגגגת אליפות היסטורית (צילום: גטי אימג'ס)

 

ראיין גיגס, אולי המיוחד שבשחקני יונייטד, אמר: "ידענו מה צריך בשביל לזכות באליפות, אבל לעשות זאת היום זה מיוחד. היה לנו משחק קשה מאוד, כל הכבוד לחבר'ה על המאמץ היום. היו לנו עליות וירידות לאורך העונה, אבל מגיע לקבוצה הזאת. היינו הכי טובים במהלך השנה. זה חשוב מאוד למועדון להיות הכי מצליח, לעבור את ליברפול.

 

"כילד אהדתי את יונייטד ואף פעם לא חלמתי שאזכה ב-12 אליפויות. הראשונה היתה מדהימה, אז קטענו רצף של 26 שנה ללא זכייה. זה מעורר את התיאבון, אתה רוצה להרגיש את השמחה של אחרי זכייה באליפות. זה הופך אותך חמדן, אתה רוצה לזכות בעוד ועוד תארים", סיכם הוולשי הוותיק.


וויין רוני חגג שער אליפות ורץ לגלח את החזה (צילום: גטי אימג'ס)

 

כובש שער האליפות, וויין רוני, שקבע 1:1 מול הרוברס בדקה ה-72 בפנדל, בחר לציין את האירוע בצורה מיוחדת לא פחות - חלוץ נבחרת אנגליה גילח את חזהו והותיר רק את המספר '19'. רוני פרסם את תמונת חזהו המגולח בחשבון הטוויטר שלו, מייקל אואן הגיב לו בציוץ משלו: "אף אחד מאיתנו לא חשב שהוא ישלח את התמונה, הוא משוגע יותר משחשבנו".

 

גארי נוויל, עד לא מזמן חלק מהקבוצה ומי שפרש באמצע העונה מכדורגל, הבהיר כי החגיגות של יונייטד לא יימשכו זמן רב מדי. "אני מכיר את פרגוסון ואת הדרך בה הוא חושב. זה רגע גדול, החבר'ה עשו את העבודה, אבל הוא כבר חושב על גמר ליגת האלופות מול ברצלונה ב-28 במאי. לדעתי גם לפני היום זאת היתה מחשבתו העיקרית".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלכס פרגוסון ושחקניו חוגגים
צילום: רויטרס
מומלצים