$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"לפעמים גם מצרכים טובים לא מספיקים"

מיץ' גולדהאר ממש לא מיואש מהעונה של מכבי ת"א, הוא אפילו מאוד אופטימי לגבי העתיד: "יש לנו סגל טוב. אני לא מאוכזב". ומה עם הדרבי? "יש לנו טעם מר מהשנים האחרונות, והוא ייעלם רק אחרי ניצחון"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.05.11 - 13:29

עוד עונה מלאת ציפיות במכבי תל אביב בדרך להסתיים. אמנם בחלק העליון, אבל בלי מאבק רציני על האליפות ולמרות השקעה גדולה מאוד בפגרה. אלא שהבעלי םמיץ' גולדהאר לא מראה, בינתיים, סימנים של יאוש. היום הוא נכח ביציעים בקרית שלום וצפה בהצלחה הכי גדולה של המועדון העונה, קבוצת הנוער, ודיבר באופטימיות גדולה על עתיד הקבוצה הבוגרת.

"לא הייתי אומר שאני מאוכזב, מדובר בעקומת למידה עבורי", אמר גולדהאר והסביר את הכישלון העונה עם דימוי מקורי, "אני חושב שיש לנו מרכיבים טובים, אבל לפעמים גם כשיש לך את המצרכים הטובים אתה מבשל אותם יותר מדי".

"זה לא הזמן לדבר על תקציבים לעונה הבאה", הוסיף הבוס הקנדי ולא היסס להמר על הדרבי, "תהיו בטוחים שאני מהמר על מכבי. המשחק הערב חשוב לנו מאוד. יש לנו עדיין טעם מר מהדרבים בשנים האחרונות, והטעם הזה ייעלם רק כשננצח בדרבי ונציג את היכולת שאנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים להציג".

"אני שמח מאוד על מה שקורה בנוער", סיכם גולדהאר, "הגעתי היום לקרית שלום כמחווה לקבוצת הנוער ולהצלחה שלה העונה. כולנו יודעים שכדי שתהיה לך קבוצה בוגרת טובה אתה חייב נוער טוב, וברצלונה זו דוגמא מצוינת לכך".