שתף קטע נבחר

שוב בפיינל פור: 78:92 למכבי ת"א על נתניה

ארבעה ימים לאחר ההפסד בגמר היורוליג לפנאתינייקוס, השלימו הצהובים של בלאט 0:3 ברבע גמר הפלייאוף ועלו לפיינל פור של ליגת לוטו. אליהו הצטיין עם 22 נק' ושישה אסיסטים

רק לפני ארבעה ימים היו אנשי מכבי תל אביב עסוקים בפסגות הגבוהות ביותר של אירופה, כשנאבקו בפנאתינייקוס אתונה בגמר היורוליג. הערב (א') שמו מאחוריהם הצהובים את ההפסד בגמר, גברו 78:92 על ברק נתניה והשלימו 0:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הניצחון שלח את מכבי לפיינל פור, יממה אחרי שהפועל ירושלים הבטיחה את מקומה שם.

 

  • הצטרפו לפייסבוק של ynet וקבלו עדכונים חמים וסרטונים בלעדיים  

     

    מלבד ההעפלה לפיינל פור, אין לדייויד בלאט יותר מדי סיבות לשמוח. הקבוצה שלו לא הבריקה במחצית הראשונה ורק לאחר ההפסקה הצליחה לממש את יתרונה הברור. מה שכן עשוי לעודד את מאמן הצהובים היא יכולתו של ליאור אליהו, שאמנם פתח על הספסל לאור יכולתו החלשה בפיינל פור, אבל בהמשך הצטיין וקלע 22 נקודות ומסר שישה אסיסטים.

     

    מהלך המשחק

    מכבי פתחה עם ג'רמי פארגו, צ'אק אידסון, גיא פניני, סופוקליס שחורציאניטיס ודייויד בלו במקום ליאור אליהו, ככל הנראה בגלל יכולתו החלשה בפיינל פור. נתניה עלתה עם שמוליק ברנר, אדריאן בנקס, ג'ו סמית', רומיאו טראוויס וכריס ווטסון. פארגו ושחורציאניטיס פתחו בסערה ושלוש דקות מהפתיחה עלתה מכבי ת"א ל-4:12 (שש נק' לכל אחד מהם), אבל כמו בגמר היורוליג הסנטר שוב הסתבך בעבירות והוחלף בריצ'ארד הנדריקס.

     

    האלי-הופ של ברנר לבנקס (שש נק') צימק ל-14:12, לפני ששלשה של סמית' וקליעת עונשין של בנקס קבעו 17:18 לנתניה, כשגם שחקני הספסל של הצהובים (כולל אליהו) לא עוצרים את המהפך. הרבע הצמוד נגמר ב-24:25 למכבי ת"א.


    נתניה לא מצליחה להתרומם לגבהים של אידסון (אלי אלגרט)

     

    את הרבע השני פתח שחורציאניטיס פתח עם דאנק מאסיסט של אליהו, אבל התקפה לאחר מכן כבר רשם עבירה שלישית וירד שוב לספסל. פניני לא אהב



    שריקה לעבירה שנייה נגדו, צעק על השופט וספג טכנית וצעקות מבלאט, שהוריד אותו לספסל. 2:30 דקות להפסקה הפכו בנקס (14) ונתניה את התוצאה ל-36:39, אבל שלשה של פארגו הורידה את מכבי ת"א למחצית ביתרון 39:41.

     

    את הרבע השלישי מכבי פתחה טוב יותר, כששלשות של בלו ואידסון העלו אותה ל-42:49. נתניה התקשתה לייצר סלים והצהובים השלימו ריצת 5:18, כשאליהו החזיר לעצמו את הביטחון עם 14 נק' וארבעה אסיסטים (46:59). פארגו הקפיץ את הקהל בנוקיה עם דאנק מרשים, לפני שהרבע ננעל ב-59:70 צהוב.

     

    הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כששחקני מכבי בעיקר שיפרו את הסטטיסטיקה שלהם ונתניה נותרה ללא מענה. אליהו הצטיין עם 22 נק' ושישה אסיסטים, וגם שון לבנובסקי זכה לדרוך על הפרקט 37 שניות לסיום. 78:92 בסיום. 

     



  • פורסם לראשונה 12/05/2011 19:50

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    שחורציאניטיס
    צילום: אלי אלגרט
    מומלצים