$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גוטמן: באנו למאני טיים. סיכום? בסוף העונה

במשך 80 דקות בחצי גמר הגביע בר"ג השחקנים של גוטמן לא הצליחו לפצח את הגנת ק"ש. אך על הקשר תמיד ניתן לסמוך. שער שלו בחצי מספרת לחיבורים לא השאיר סיכוי לחיימוב. שהר (87) סגר את הסיפור

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.05.11 - 19:59

ככל הנראה, האליפות כבר ברחה מידיהם של אלי גוטמן ושחקני הפועל תל אביב. אבל האחיזה בגביע המדינה היא איתנה. הפועל העפילה הערב (רביעי) לגמר גביע המדינה לעונת 2010/11 אחרי שניצחה באיצטדיון רמת גן 0:2 את עירוני קריית שמונה.

הפועל, שלא נמצאת בכושר טוב, לא הפגינה כדורגל גדול גם הפעם. השחקנים של אלי גוטמן התקשו לפצח את ההגנה של עירוני קריית שמונה, שאף הייתה עדיפה בחלקים לא מעטים של המשחק. אבל אז הגיע שחקן המאני-טיים הגדול של הפועל ת"א. ערן זהבי, כמובן. הקשר הגיע להגבהה של שי אבוטבול ושלח בבעיטת חצי מספרת את הכדור לחיבורים של גיא חיימוב, שנותר חסר אונים.  בן שהר השלים את המלאכה שלוש דקות לסיום. ב-25 במאי מחזיקת הגביע תנסה לשמור על התואר במשחק הגמר החמישי שלהם ב-7 השנים האחרונות (!).

"זה היה קשה, ידענו שהם יבואו מאורגנים ומסודרים", אמר בסיום אלי גוטמן. "בליגה פעמיים לא ניצחנו אותם, אבל ידענו להגיע כמו שצריך למאני טיים וזה לא פשוט אחרי התיקו מול מכבי נתניה. אני גאה בבחורים שלי שעושים עונה טובה. סיכומים? אנחנו נעשה בסוף העונה".

"אני יכול להסביר למה אנחנו נראים לא טוב, יש ירידה והיא טבעית אבל היא פשוט הגיעה בתזמון לא טוב", הוסיף המאמן. "שיחקנו קמפיין נהדר בליגת האלופות ובמשחק האחרון עשינו 2:2 בליון ויצאנו מאוכזבים. יש לנו דרבי בשבת, אנחנו רוצים לסיים את העונה כמו שצריך לעיני הקהל שלנו. יריבה בגמר? לא מסתכל על זה בכלל, לוקח את האישה ונוסע הביתה".

אגב, מי שכנראה לא ירצה לזכור את המשחק הזה הוא טוטו תמוז. החלוץ, שהוחלף בדקה ה-64, לא אהב כלל את הוצאתו ובעט בספסל ובבקבוק שהיה באזור וסינן מספר מילים. דווקא מהראן לאלה וגילי ורמוט שנכנסו במקום תמוז וטועמה הובילו לשינוי במהלך המשחק והיו מהבולטים במחצית השניה יחד עם זהבי ושהר.

ומנגד, מה אפשר לומר על קריית שמונה? כמו כל העונה, גם הערב החבורה הנהדרת של רן בן שמעון לא התבטלה בפני האדומים, אך עבורם הסיפור נגמר ככל הנראה. המטרה היחידה שעוד נותרה לק"ש היא לנסות ולסיים במקום הרביעי, שעשוי לסדר להם את הכרטיס לאירופה. בהחלט פרס הולם לעונה מצוינת.

מהלך המשחק
אחרי 20 דקות חלשות, הגיעה קריית שמונה להזדמנות ראשונה. אופיר חמו הגיע ראשון לכדור קרן קצר, הקדים את הבלמים ובעט לעמוד. הפועל נמנעה ממבוכה מוקדמת. שתי דקות לאחר מכן גם האדומים התעוררו, כאשר טועמה בעט מחוץ לרחבה. חיימוב כמעט הופתע אחרי שהכדור פגע בשחקן בדרך, אבל התעשת וקלט. בדקה ה-27 בן שהר פרץ לתוך ה-16, ניסה לעבור שלושה שחקנים, הסתבך, איבד את הכדור וגם את ההזדמנות.

המצב הכי טוב במחצית הראשונה הגיע בדקה ה-38. בן שהר פרץ בשמאל הגביה למרכז הרחבה, הכדור הורחק ברשלנות לטוטו תמוז, שבעט מ-8 מטרים מהאוויר גבוה מעל השער. החמצה גדולה של תמוז. שתי דקות לאחר מכן טועמה הכניס כדור מצוין לזהבי, שבעט מ-12 מטרים. חיימוב התעופף והדר לקרן. 0:0 בהפסקה.

פתיחת המחצית השניה הזכירה בדיוק את הראשונה. הקצב נחלש מאוד ושתי הקבוצות הירבו לאבד כדורים. בדקה ה-62 אנג'ובו הגביה מצד ימין ורוצ'ט בעט מהאוויר לידיים של אניימה. בדקה ה-78 מהראן לאלה היה יכול לקנות את עולמו, כשניצל טעות איומה של הגנת ק"ש, אבל בעט ישר לידיים של חיימוב. בדקה ה-80 השער הגיע. שי אבוטבול הגביה מצד ימין וערן זהבי בעט בחצי מספרת לחיבורים של חיימוב. 0:1 ענק של זהבי.

בדקה ה-87 ק"ש כבר נשברה לחלוטין. בן שהר קיבל כדור מצוין ודהר לבד מול חיימוב. החלוץ לא התקשה לכבוש את השני, 0:2 להפועל. עד שריקת הסיום לא נרשמו הזדמנויות מיוחדות. 0:2 בסיום להפועל, שחוזרת פעם נוספת לגמר גביע המדינה.

הרכבים
הפועל ת"א: וינסנט אניימה; עומרי קנדה, וואליד באדיר, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין; אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, סלים טועמה (גילי ורמוט/ 64); טוטו תמוז (מהראן לאלה/ 64), בן שהר (אלרואי כהן/ 88).

קריית שמונה: גיא חיימוב; אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, אורי שיטרית (שלומי אביסידריס/ 86); בראיין גרזיצ'יץ', וויליאם אנג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (ברק בדש/ 73); שמעון אבוחצירה, וויהאם עמאשה.
שופט: איתן תבריזי.