$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ההיט ב-1:3. הת'אנדר ניצחו אחרי 3 הארכות

90:98 למיאמי בבוסטון אחרי הארכה, 35 נקודות ללברון. ווייד: "מיאמי תגיע לאן שהטריו ייקח אותה". 123:133 מטורף לאוקלהומה אצל ממפיס (2:2), 40 לווסטברוק. דוראנט: "ידברו על המשחק עוד זמן רב"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.05.11 - 07:50
זה תלוי בהם. ווייד ולברון (GETTYIMAGES)

ברגע שקובי בראיינט והלייקרס פינו את הדרך, האחוזים של לברון ג'יימס לזכות בטבעת אליפות ראשונה בקריירה עלו אוטומטית עוד קצת. לפנות בוקר (בין שני לשלישי) מספר 6 עשה צעד נוסף בדרך למטרה כאשר הוליך את מיאמי לניצחון 90:98 בבוסטון אחרי הארכה וליתרון של 1:3 בסדרה. ההיט זקוקים כעת לניצחון במשחק 5 בפלורידה בכדי להבטיח את הכרטיס לגמר המזרח. במערב אוקלהומה סיטי השיבה לעצמה את יתרון הביתיות כאשר ניצחה, שימו לב, 123:133 את ממפיס לאחר לא פחות מ-3 הארכות. ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט קלעו יחדיו 75 נקודות.

בוסטון - מיאמי 98:90 אחרי הארכה (1:3 להיט בסדרה)
לפני יומיים אלופת השנה שעברה הודחה בבושת פנים על ידי דאלאס. אם לא יקרה משהו דרמטי אז בקרוב מאוד גם פינאליסטית אשתקד תישאר מחוץ למירוץ. הירוקים פתחו את המשחק בהתלהבות גדולה וכבר עלו לפלוס 11 במהלך הרבע השני, אבל לברון וחבריו ידעו כל הזמן לחזור וברגעי ההכרעה הם היו אלו שלקחו את המושכות לידיים.

פול פירס השווה ל-86:86 בזמן החוקי, אבל גם פספס לאחר מכן הזדמנות לנצח את המשחק עם הבאזר. בהארכה מיאמי שמרה את המארחת על 4 נקודות בלבד, וכך השיגה לעצמה יתרון משמעותי לקראת המשך הדרך. "הביצועים שלנו היו גרועים ברגעים האחרונים. אנחנו מרגישים שניצחנו את עצמנו", אמר פירס המאוכזב.

ג'יימס הוביל את קלעי ההיט עם 35 נקודות להן הוסיף 14 כדורים חוזרים, דוויין ווייד קלע 28 וכריס בוש הוסיף 20 עם 10 ריבאונדים. מן העבר השני, פירס הצטיין עם 27 נקודות וריי אלן תרם 17. קווין גארנט, שהיה עצום במשחק 3 עם 28 ו-18, סיים הפעם רק עם 7 נק' ו-10 ריב'.

"הקבוצה הזו תגיע לאן שהטריו ייקח אותה", אמר ווייד בסיום והתייחס כמובן לעצמו, ללברון ולבוש. מאמנו אריק ספולסטרה הוסיף: "המשחק הבא יהיה האתגר הכי גדול שלנו עד כה העונה. נהיה חייבים להשתפר כדי לנצח את בוסטון במיטבה".

ממפיס - אוקלהומה סיטי 133:123 אחרי 3 הארכות (2:2 בסדרה)
אלו לא שתי הקבוצות הכי מוכרות ואטרקטיביות ב-NBA, אבל דרמה כמו זו ספק אם תימצאו במקומות אחרים. בתום 63 דקות נטו של כדורסל יצאו הת'אנדר כשידם על העליונה, כאשר התודות מגיעות, איך לא, לראסל ווסטברוק וקווין דוראנט. הגריזליס פתחו נפלא את המשחק ועלו לפלוס 18 באמצע הרבע השני, אבל אט אט החלו האורחים לנגוס בפער ולהפסקה הם ירדו במינוס 4 בלבד. הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו, ואז החלה הדרמה הגדולה.

אוקלהומה עלתה ל-82:92 חמש דקות לסיום. גמור? תחשבו שוב. זאק רנדולף ומארק גאסול דאגו לצמק למינוס שלוש ו-3 שניות לפני הבאזר מייק קונלי קבר שלשה ענקית ששלחה את הקרב להארכה. גם כאן נדמה היה שהת'אנדר יקחו את זה, אחרי שעלו ליתרון 101:107 דקה וחצי לסוף, אבל שלשות של או ג'יי מאיו וג'רוויס ואסקז קבעו הארכה נוספת. מדהים. בחמש הדקות הבאות אף קבוצה לא הצליחה לברוח, ווסטברוק איזן ל-119:119 חצי דקה לסיום והמשחק נכנס להארכה שלישית. לא להאמין. בשלב הזה נגמר האוויר אצל הדובים, ודוראנט היה שם כדי לסגור עניין. כך צריך להיראות פלייאוף!

ווסטברוק הוביל את המנצחת עם 40 נקודות, דוראנט הוסיף 35 עם 13 ריבאונדים, ג'יימס הארדן תרם 19 מהספסל. בצד השני, 34 נקודות ו-16 כדורים חוזרים של רנדולף לא הספיקו. מארק גאסול סיים עם דאבל דאבל אדיר של 26 נק' ו-21 ריב', 18 נק' היו לאו ג'יי מאיו ו-16 למייק קונלי.

"ידברו על המשחק הזה עוד הרבה זמן ואני שמח להיות חלק ממנו", אמר דוראנט הנרגש. "אנחנו חייבים להמשיך ולהילחם. הצלחנו להשוות והחזרנו את הביתיות, עכשיו נראה איך נתמודד עם זה".