שתף קטע נבחר

יום הולדת למדינה - הצרכנים מקבלים 63% הנחה

גם ביום העצמאות הזה מציעות רשתות רבות הנחות בשווי גילה של מדינת ישראל. האם ביום הולדת ה-100 נקבל מוצרים חינם? נחכה ונראה

כמו בכל שנה, גם ביום העצמאות הזה מציעות רשתות רבות הנחות בשווי גילה של מדינת ישראל. שיהיה מזל טוב.

 

רשת מרפאות Care מציעה מבצע בטיפולי הסרת שיער בלייזר: 63% הנחה ברכישת אזור שני להסרת שיער בלייזר. בתוקף עד סוף מאי 2011. הטיפולים ניתנים בסניפי Care השונים ברחבי הארץ 

 

רשת גולברי מעניקה לרגל יום העצמאות 63 שקלים במתנה על כל קנייה ב-300 שקל ומעלה. תוקף המבצע עד ה-15/5/11 בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. 


רשת גולברי (צילום: אפרת אשל)

 

לרגל החג יוצאת הגר סתת במכירה חד פעמית בחנות העודפים, ומעניקה הנחה של עד 63% על כל הפריטים מאוסף התכשיטים בכחול לבן: בקולקציה תמצאו: מבחר שרשראות, ענקים, צמידים ועגילים, המפתיעים בגווני כחול, טורקיז, ניביי ודארק בלו. הכתובת: לבונטין 13 תל אביב. 


הגר סתת (צילום: מיכאל פיש ואבשלום לוי)

 

רשת ג'נטלמן מציעה תליון "שמע ישראל" במיוחד ליום העצמאות ב-69 שקל במקום 186 שקל, הנחה של 63%. עוד מציעים ברשת ג'נטלמן ממגוון מוצרי הנוחות והמסאג' של המותג אמריקן קומפורט במחיר מיוחד ללא מע"מ. המבצע בלעדי ליום העצמאות.

 

רשת 'אפרודיטה' יוצאת אף היא במבצע ליום העצמאות: בקניית בגד ים של המותג אפרודיטה תקבלו החזר של 63 שקל מסך הקנייה (בשובר זיכוי למימוש מיידי, בסניף בו בוצעה הרכישה). תוקף המבצע בין התאריכים 16-8 במאי www.afrodita.co.il.

 


בגדי ים אפרודיטה (צילום: עידו לביא)

 

מבצע עצמאות גם ברשת ramiLee: חולצה לנשים בהריון מקולקציית קיץ 2011 ב-63 שקלים במקום 109.90 שקל. תוקף המבצע: 11-3 במאי. להשיג בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. 

 

גם באירוקה חוגגים עצמאות, עם 64% הנחה (63+1 לשנה הבאה) על כל מוצרי החנות. המבצע תקף ל-6 ימים בלבד - מה-5 ועד ה-10 במאי. להשיג ברשת אירוקה בפריסה ארצית. פרטים בטלפון: *3022 ובאתר: www.erroca.co.il


רשת אירוקה (צילום: ערן תורג'מן)

 

רשת "בן עמי" מציעה עוגות מוס וקרם בתבנית מוארכת ב-63 שקל. בין העוגות המוצעות: גאיה, בולרו, קונקורד שוקולד, אייריש קרים ועוד. ניתן להשיג עוגת גאיה בתבנית עגולה ומעוטרת במגן דוד - בסיס שוקולד לבן אפוי, מוס שוקולד בלגי בטעם אגוזים, מוס שוקולד לבן וציפוי גנאש לבן. קוטר 26 במחיר 169 שקל. להשיג בסניף בת"א ובקונדיטוריה. אתר הרשת: www.benami.co.il

 

רשת AM:PM מציעה מבצע מיוחד: על כל קנייה ב-63 שקל ומעלה ממוצרי החנות ניתן להוסיף 10 שקל ולקבל 6 יחידות משקה אנרגיה XL. מבצעים נוספים קיימים על מגוון מוצרים. המבצע בתוקף ב-9 וב-10 במאי. 

 

IDdesign, הרשת לריהוט ועיצוב הבית, מציגה מבצע ליום העצמאות ה-63: 63% הנחה על הפריט השני. המבצע על כל מחלקת ריהוט הגן. תקף עד ה- 31/5/11 בסניפי רשת IDdesign ברחבי הארץ

 

רשת מטבחי DOIT מציעה 63% הנחה על מוצרים נלווים למטבח: שיש אבן קיסר, כיורים, ברזים, קולטי אדים, מדיחים, תנורים ועוד. המבצע בתוקף: החל מה-6 במאי ועד ה-13 במאי, או עד גמר המלאי. להשיג בסניפי הרשת. לפרטים *6465.

 

ברשת החשמל הסיטונאי מכריזים על מבצע מיוחד לשבוע העצמאות עם 63% הנחה על מוצר שני. המבצע מתייחס לכל מגוון מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בכל סניפי החשמל הסיטונאי. המבצע בין 6 ל-8 במאי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
רשת רמי לי
צילום: עמית ישראלי
רשת ג'נטלמן
צילום: אילן סקליאר
מומלצים