$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרגוסון: "אנחנו החזרנו את צ'לסי למאבק"

לפני הקרב על האליפות מול הכחולים, מאמן יונייטד מכה על חטא ומכוון בעיקר ל-2:1 בסטמפורד ברידג' במרץ

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  06.05.11 - 19:53

3 משחקים לסיום וכאשר 3 נקודות מפרידות ביניהן ייפגשו באולד טראפורד (ראשון) מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי לקרב על אליפות באנגליה. הכחולים, שרק לפני חודש אפילו לא חלמו על תואר, צימצמו במחזורים האחרונים פערים מיונייטד וכעת, בעקבות ההפסד של האדומים לארסנל (1:0), יודעים כי ניצחון יעלה אותם אל המקום הראשון. מנגד, ניצב השועל הוותיק אלכס פרגוסון, שכבר עבר דבר או שניים, ומודע להזדמנות שעומדת בפני קבוצתו לסגור את סיפור האליפות ולהשיג תואר מספר 19 עבור השדים האדומים.

"אם ננצח, אני חושב שאנחנו צריכים לזכות באליפות", אמר פרגוסון, שניצחון יעלה את קבוצתו ליתרון 6 נקודות בראש הטבלה, שני מחזורים לסיום העונה. סר אלכס יכול להיות אופטימי מהעובדה שהשדים האדומים, שהעפילו השבוע לגמר ליגת האלופות, לא הפסידו במגרשם מאז אפריל 2010. מצד שני, הפסדם האחרון היה דווקא לצ'לסי. לדעת המנג'ר הוותיק מה שהחזיר את הכחולים מפיגור 15 נקודות במרץ למאבק על האליפות היה ניצחונם בסטמפורד ברידג' על שחקניו.

"התוצאה מולנו סימלה את השינוי מבחינתם", אמר פרגי, "זה מה שדחף אותם בחזרה למירוץ. כמובן, שגם ההפסד שלנו לארסנל פתח עבורם את הדלת". מאמן יונייטד התייחס לנסיונו במאבקים על התואר: "קשה לנצח את הליגה הזו, אנחנו יודעים את זה מהמעורבות בצמרת לאורך 19 השנים האחרונות".

"ההפסד לארסנל העלה את המודעות לחשיבותו של המפגש עם צ'לסי. זו אחת הסיבות להרכב שהעלתי ביום רביעי", אמר הסקוטי, תוך כדי שהוא מסביר את החלטתו לעלות עם הרכב משני במשחק ליגת האלופות מול שאלקה (1:4). "יהיה לנו סגל רענן וזה מה שעושה את ההבדל בשלבים האלה של העונה".

לאחר הקרב ביום ראשון יישארו 2 מחזורים לסיום העונה. ליונייטד מצפה משחק חוץ מול בלקבורן ולאחריו תגיע בלקפול לאולד טראפורד למחזור הסיום. צ'לסי מצידה תארח את ניוקאסל ובמחזור האחרון תצא לגודיסון פארק שם תפגוש את אברטון.