$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"ניצחון ורוב הסיכויים שאנחנו נשארים בליגה"

שלומי דורה הטריף את שחקני בני סכנין לקראת אשקלון: 'משחק על כל עונה'. למעלה מאלף אוהדים צפויים להגיע

תומר לוי
תומר לוי  06.05.11 - 14:42

אחרי הניצחון הגדול על אשדוד בשבוע שעבר, בבני סכנין מודעים לחשיבות קרב התחתית מול אשקלון. לקבוצה יש 17 נקודות, היא במקום ה-14 (השולח למבחנים) וניצחון עשוי לעלות אותה לחוף מבטחים כלומר למקום ה-13, שמבטיח הישארות בליגה.

  • בואו לנחש מי יהיה ווינר או לוזר השבת. יש פרסים
  • מאמן בני סכנין, שלומי דורה,  עדיין לא החליט לגבי ההרכב הסופי לפני המאבק מול היריבה מהמקום ה-15. בכל מקרה, הוא בחר להעביר מסר לשחקניו כשאמר: "זה משחק על עונה שלמה ואתם צריכים להבין את זה. ניצחון ורוב הסיכויים שנשארנו בליגה גם בלי מבחנים. אתם חייבים ליישם את זה ולתת הכל באשקלון. אסור להוריד את הרגל מהגז, אפילו לא לשניה אחת. אני מאמין שאתם מסוגלים לעשות את זה".

    נראה כי גם עלא אבו סאלח וגם אחמד קאסום, שנעדרו מהמשחק האחרון בגלל צהובים, יחזרו להרכב. ההערכה היא שכ-1,200 אוהדים יגיעו לאשקלון כאשר מרביתם מתגוררים בישובי הדרום ובאזור רהט, ששם במהלך הימים האחרונים תלו כרזות הקוראות לאוהדים לבוא ולעודד.

    ההרכב המשוער: מחמוד קאנדיל, לואב כיאל, פטי יא יא, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן, אחמד קאסום, חאלד חלאיילה, לירן כהן, חאמד גנאיים וקוסטדין אזארוב.