שתף קטע נבחר

דל פיירו האריך חוזהו ביובנטוס: "יום מיוחד"

קפטן הביאנקונרי ישחק עונה נוספת בקבוצה בה כיכב בכל הקריירה. הוא ישתכר מיליון אירו בלבד - קיצוץ של 75 אחוז בשכרו הקודם. מעמד החתימה נערך באיצטדיון החדש של הקבוצה

הנסיך נשאר. יובנטוס עוברת עונה קשה ומאכזבת, אבל אוהדיה יכולים להתנחם לפחות בדבר אחד - אלסנדרו דל פיירו ימשיך לשחק בקבוצה בעונה הבאה.

 

 

הכוכב הוותיק והמועדון שמו קץ לספקולציות, כאשר חתמו על חוזה המבטיח לקפטן עונה נוספת בשורות הביאנקונרי. זאת, לאחר שכל הפרטים סוכמו בין אחיו של השחקן, סטפנו, לבין המנהל הספורטיבי של יובה ג'יוזפה מארוטה.  


אוהדי יובנטוס יכולים להירגע. אלסנדרו דל פיירו (גטי אימג'ס)

 

החתימה על החוזה נערכה באיצטדיון החדש של יובנטוס (תחל לשחק בו בעונה הבאה) והקבוצה פירסמה על כך הודעה רשמית באתר האינטרנט הרשמי שלה.

 

"הנשיא אנדריאה אניילי ודל פיירו הגיעו לסיכום לגבי חוזה עד ה-30 ביוני 2012", נאמר בהודעה. דל פיירו הגיב בעמוד הפייסבוק שלו: "זה יום מיוחד עבורי". לאחרונה הצהיר השחקן כי הוא מוכן לשחק בחינם במועדון בו כיכב בכל הקריירה, כשבמקביל ספגה ההנהלה ביקורת על כך שהתמהמה בתהליך חידוש החוזה שלו. כעת, הגיע סוף לסאגה.

 

על פי החוזה החדש, ישתכר דל פיירו מיליון אירו בלבד בעונה - קיצוץ של 75 אחוז בשכרו הקודם. עד לסיום העונה הוא ינסה להצעיד את ה'גברת הזקנה' למקום הרביעי בליגה האיטלקית, במטרה להתמודד במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. נכון לעכשיו מרוחקת יובה 4 נקודות מהמטרה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים