שתף קטע נבחר

תיקו בדרבי של ליברפול. קאקה נשאר במילאן

בניון וחבריו לא הצליחו לשמור על יתרון משער של ג'רארד ונאלצו להסתפק בתיקו 1:1 מול אברטון, שמותירם במקום השני. מנצ'סטר סיטי הודיעה כי ויתרה על שירותיו של קאקה

בשבת האחרונה הצליחה מנצ'סטר יונייטד לנצח 0:1 במשחק החוץ שלה בבולטון ולעלות למקום הראשון בטבלה. שער דרמטי של דמיטר ברבאטוב בדקה האחרונה הביא לאלופה את שלוש הנקודות שהיו נחוצות לה כדי לחלוף על פני ליברפול בדרך לפיסגה. ביום שני, עמדה לרשות ליברפול הזדמנות להחזיר לעצמה את המקום הראשון, אולם היא בניגוד ליריבה ממנצ'סטר, כשלה בביתה ברגעי הסיום מול אברטון ונאלצה להסתפק בתיקו 1:1 שמותירה במקום השני.

 

ראפה בניטס פתח את הדרבי של ליברפול בהרכב נטול יוסי בניון, שהמתין על הספסל ב'אנפילד'. המשחק השקול לא הניב שערים במשך 67 הדקות הראשונות ולכן המאמן הספרדי החליט לשלוח את הקשר הישראלי למגרש במקומו של רובי קין.


צ'אבי אלונסו וסטיבן ג'רארד. ליברפול נשברה בסיום (Gettyimages)

 

אולי היתה זו תרומתו המורלית של בניון, אולם דקה אחת מאז כניסתו הצליח סטיבן ג'רארד לכבוש בבעיטה מסף הרחבה ולקבוע יתרון 0:1 למארחים, שראו את המקום הראשון בהשג יד. הם התקרבו אליו ככל שהשעון התקדם לעבר שריקת הסיום, אולם בדקה ה-87 הצליח טים קייהיל להשוות את התוצאה, כשנגח לאחור כדור שהרים מיקל ארטטה.

 

בעקבות התיקו נצמדה ליברפול למנצ'סטר יונייטד בפיסגה עם 47 נקודות, אולם היא מאכלסת את המקום השני בגלל יחס שערים פחות טוב. בנוסף, לקבוצה של אלכס פרגוסון יש משחק אחד פחות - יתרון משמעותי למדי לקראת סיום המירוץ לאליפות.


קאקה מתחבק עם חבריו במילאן. נשאר איתם? (AFP)

 

ברלוסקוני: "קאקה נשאר במילאן"

מארק יוז ממשיך במסע הרכש שלו במנצ'סטר סיטי והביא לקבוצה את החלוץ הוולשי קרייג בלאמי, שעל פי ההערכות נרכש מווסטהאם בתמורה ל-14 מיליון ליש"ט. יוז אימן בעבר את בלאמי בנבחרת וויילס ונראה נרגש לקראת שיתוף הפעולה המחודש עם השחקן. "אני שמח לעבוד עם קרייג שוב, הוא שחקן אדיר שנותן לנו איכויות שחסרות לנו - קצב מהיר, התלהבות וגישה מצוינת באימונים".

 

מי שהיה אמור להיות הרכש היותר נוצץ ומשמעותי של יוז הוא הקשר הברזילאי של מילאן, קאקה. על פי דיווחים באיטליה, שתי הקבוצות כבר סיכמו על סכום העברה של השחקן בן ה-26 לאנגליה ואלו הוערכו בכ-120 מיליון אירו. עם זאת, בהודעה דרמטית של בעלי ה'רוסונרי', קבע סילביו ברלוסקוני: "קאקה נשאר במילאן. איפשרנו לו לעזוב כדי להרוויח שכר גדול יותר, אבל יש דברים משמעותיים יותר מכסף והוא החליט להישאר איתנו". ראשי הקבוצה האנגלית אישרו כי ויתרו על שירותיו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים