$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוי: יהיה משחק קשה יותר מהפועל. תנו הכל

מאמן חיפה הזהיר את שחקניו לפני המפגש עם מכבי ת"א בבלומפילד: "יש עוד דרך ארוכה ואין לנו מקום לטעויות". נציג מטעם דינמו קייב עקב אחרי ליאור רפאלוב במשחק העונה

תומר לוי
תומר לוי  03.05.11 - 00:31

שמחה גדולה, אבל ירידה עוד יותר גדולה לקרקע. על זה שם היום (שני) דגש מאמן מכבי חיפה אלישע לוי באימון, אחרי הניצחון הגדול במשחק העונה (0:2) ולקראת המפגש הלא פחות מול מכבי תל אביב בשבת.

 

לוי שוחח עם השחקנים, החמיא להם על היכולת מול הפועל תל אביב, אבל לא שכח להזכיר: אובדן נקודות מול הצהובים והפסגה עלולה שוב לעבור לצד האדום, ואולי באופן סופי. "כל הכבוד, אני גאה בכם על המשחק, הופעתם בגדול", אמר להם המאמן, "זה היה משחק מאוד חשוב, אבל זה נגמר, אין יותר חגיגות. כמו שאתם יודעים שום דבר עדיין לא סגור ובשבת יש לנו משחק יותר חשוב ויותר קשה ממה שהיה מול הפועל. שכל אחד יכין את עצמו השבוע כמו וייתן 200 אחוז כמו מול הפועל. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לטעויות".

לוי אף שוחח הבוקר עם עידן ורד, שהיה טוב בתקופה האחרונה אך לא פתח במשחק העונה. השיחה בין השניים הוגדרה כטובה. מול מכבי, בכל מקרה, צפוי המאמן להמשיך עם ההרב שניצל את הפועל ת"א.

גורמים במכבי חיפה התייחסו היום ללוחמה הפסיכולוגית שמנהלת הפועל תל אביב מול היריבה העירונית שלה, כדי להבטיח מאמץ מלא מול הירוקים. "אנחנו מבינים כבר שהפועל מנסה להדריך את מכבי ברמה המנטאלית. עדיף שיתעסקו במשחקים שלהם ולא בשלנו".

גוסטבו בוקולי התמאמן היום באופן חלקי, בעקבות הפציעה שלו במשחק העונה. ב-24 השעות הקרובות אמור הקשר לעבור אמור לעבור בדיקת אולטראסאונד, שאחריה יוחלט אם הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי או רק ממתיחה חזקה. בכל מקרה, נראה כי בוקולי לא יוכל לשחק מול מכבי ומי שיחליפו יהיה אייל גולסה. בחיפה מקווים מאוד כי לא מדובר בפציעה רצינית כי אם אכן מדובר בקרע, הוא למעשה סיים את העונה. ההערכה, עם זאת, היא שהפגיעה לא רצינית.

נציג של דינמו קייב עקב במהלך משחק העונה אחרי ליאור רפאלוב, אך כרגע אין מגעים בין הקבוצות בנוגע להעברת הקשר.