$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טירוף גביע בק"ש: 1,000 כרטיסים כבר נמכרו

בעיר הצפונית מתכוננים לחגיגה גדולה מול הפועל בשבוע הבא. בהנהלה מאפשרים לרוכשים להיכנס בחינם בשבת

אלי סבתי  02.05.11 - 12:59
טירוף בעיר הצפונית. אוהדי קריית שמונה (אדריאן הרבשטיין, וואלה)
טירוף בעיר הצפונית. אוהדי קריית שמונה (אדריאן הרבשטיין, וואלה)

בעוד תשעה ימים עירוני קריית שמונה תעלה על כר הדשא למשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל ת"א. כבר עכשיו מתחילים להרגיש את הטירוף בעיר הצפונית. כפי שפורסם בתוכנית "שער השבת", ראש עיריית ק"ש, ניסים מלכה קיבל אישור ממשרדי הממשלה לסיים את הלימודים בעיר בשעה מוקדמת (13:00) כדי לאפשר את הגעתם של אוהדים רבים למשחק באיצטדיון רמת גן.

המגמה היא ש-20 אוטובוסים, אשר יועמדו בחינם לרשות האוהדים על ידי הקבוצה, יהיו מלאים לחלוטין בילדים שיבואו לתת דחיפה למועדון. בק"ש מצפים כי כל 3,000 הכרטיסים שהוקצו לשער 3 יימכרו. היום (שני) בשעות הצהריים תחל מכירת הכרטיסים בקופות האיצטדיון ובנקודות המכירה בין השעות ארבע עד שבע בערב. המחירים כפי שנקבעו בשבוע שעבר הם 80 שקלים למבוגר לכרטיס ו-40 ש"ל לילד/חייל. מההנהלה נמסר על מאות טלפונים מצד אוהדים בנוגע למערך ההיסעים ונקודות המכירה.

למעלה מ-1,000 כרטיסים כבר נמכרו במכירה מוקדמת. דבר שלא זוכרים בק"ש מאז ומעולם. בהנהלת הקבוצה מציינים כי כל אחד שירכוש כרטיס לחצי הגמר יזכה להיכנס בחינם למשחק מול בני יהודה בשבת הקרובה בפלייאוף העליון. כרטיסים למשחק מול הפועל יהיה ניתן לקנות גם בקופות האיצטדיון בשבת. בנוסף, רשת "הום סנטר" שמאמצת את עירוני ק"ש השנה, הודיעה כי מי שיקנה ממוצרי הרשת ב-149 ש"ח יקבל 50% אחוזים הנחה אם יקנה כרטיס לחצי הגמר.

דובר הקבוצה, עדי פרג', מסר לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו מתרגשים מאוד מהמעמד ההיסטורי אליו הגענו. לא מדובר כאן רק בהתרגשות של שחקנים וצוות אלא של עיר שלמה. ביום חצי הגמר העיר שלנו תלבש חג ואנחנו מקווים לזכות בתמיכת האוהדים. מקווים שמדינה שלמה תזכה לראות אותנו שמחים".

בתוך כך, שחקני הקבוצה יירתמו לקמפיין של הבאת אוהדים לחצי הגמר וייפקדו בימים הקרובים את בתי הספר בעיר. שם יחלקו פליירים בהם יבקשו מהאוהדים הצעירים לבוא ולתמוך בהם במשחק ההיסטורי מול הפועל.