שתף קטע נבחר

ארה"ב: גם ספורטאים חוגגים את הרג בן-לאדן

עולם הספורט האמריקני הלך לישון עם חיוך על הפנים, לאחר הידיעה כי אוסמה בן-לאדן נהרג על ידי צבא המדינה. פיצ'ר ניו יורק מטס: "זה לילה שלעולם לא אשכח". האקים ווריק מפיניקס סאנס: "אנשים לא היו כה מאושרים מאז מותו של אדולף היטלר"

ארצות הברית הלכה לישון לפנות בוקר עם חיוך ענק על דגל הפסים והכוכבים, לאחר הידיעה כי הצבא האמריקני הרג את הטרוריסט אוסמה בן-לאדן באחוזה בפקיסטן. עולם הספורט האמריקני קיבל את הידיעה באמצע משחקי הפלייאוף של ה-NBA והליגה הסדירה בבייסבול, והתגובות לא איחרו להגיע.

 

 

במהלך המשחק המרכזי של הערב ב-MLB, בין מוליכת הנשיונל ליג פילדלפיה פיליס ליריבתה המושבעת מניו יורק - המטס, החלה השמועה לעבור בין אוהד לאוהד, ופתאום, במהלך האינינג התשיעי, נשמעו קריאות "U-S-A, U-S-A" ביציעי ה'סיטיזנס בנק פארק' שבפילדלפיה. בכל פינה במגרש ניתן היה לראות אוהדים מדברים במכשיריהם הניידים, בניסיון להבין האם השמועות אכן נכונות.

 

צפו בקריאות 'USA' של האוהדים בפילדלפיה

 

"שמעתי את האוהדים, זה היה נפלא", אמר שחקן המטס, אר.איי דיקי, "זה היה מאוד מרגש. כולי תקווה שזה יקרב אותנו לסיומה של תקופה". המטס, אגב, ניצחו את המשחק 1:2, לאחר סיום דרמטי. המנג'ר המנצח, טרי קולינס, הוסיף: "זה היה לילה גדול מבחינתנו וניצחון גדול לאמריקה. זה הישג אדיר לכולם, אני מאוד גאה בחיילים שלנו".

 

הפיצ'ר הפותח של המטס, כריס יאנג, הוסיף: "זהו כנראה לילה שלעולם לא אשכח. הייתי בחדר ההלבשה כששמעתי את החדשות, והרגשתי צמרמורות בכל הגוף כששמעתי את הקהל. זהו לילה היסטורי לאמריקה".


אוהדי פילדלפיה מריעים לאחר הבשורה על מותו של בן-לאדן (רויטרס)

 

ריצ'ארדסון: "אפשר להחזיר את החיילים הביתה?"

חשבונות הטוויטר של שחקני ה-NBA לא פסקו מלהתחדש, כאשר כמעט כל שחקני הקבוצות שמנויים לרשת "צייצו" את דעתם על החיסול.

 

שחקן פיניקס סאנס, סטיב נאש: "כיוון שתפסנו את בן-לאדן, האם עדיין עליי להוציא את הלפטופ לבדיקה בשדה התעופה?". חברו לקבוצה, האקים ווריק, צייץ: "אנשים לא היו כה מאושרים מאז מותו של אדולף היטלר. אגב, למי לתת את הקרדיט על ההישג? בוש או אובמה?". שחקנה של דטרויט, טרייסי מגריידי: "ביום כזה אני מתפלל עבור אלו שאיבדו את יקיריהם ב-11 בספטמבר".


רודי גיי. הביע דאגה להמשך השהות של ארה"ב במזרח (AP)

 

רודי גיי, שחקנה של ממפיס, שעלתה ל-0:1 בסדרת חצי גמר המערב מול אוקלהומה, כתב: "בסדר, הרגנו את אוסמה. כעת כל שעלינו לעשות זה למצוא את וולדו וכרמן סן דייגו. אז באמת אתרשם!". ג'ייסון ריצ'ארדסון מאורלנדו היה פחות ציני, והביע דאגה להמשך השהות של ארה"ב במזרח: "כעת, כשהבטחנו את מותם של אוסמה וסאדאם חוסיין. האם אפשר להחזיר סוף סוף את כל החיילים הביתה?"

 

ולברון ג'יימס ממיאמי, שניצח את בוסטון לפנות בוקר ועלה עם ההיט ל-0:1 בסדרת חצי גמר המזרח, העריך את נשיא האומה האמריקנית: "נאום אובמה מעורר השראה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהד פילדלפיה
צילום: רויטרס
מומלצים