שתף קטע נבחר

כיאל: "עונה חלומית, מודע לכל הדיבורים סביבי"

קשר סלטיק, שכבש שער מרהיב ב-1:4 על דאנדי יונייטד: "הרגשתי שאבקיע, שמח שאני חלק מההצלחה של הקבוצה". מאמנו, ניל לנון: "כיאל שחקן ברמה עולמית, נציע לו חוזה משודרג". מנג'ר אברטון, דייויד מויס, צפה בישראלי מהיציע

בירם כיאל רשם אמש ציון דרך נוסף בעונת הבכורה החלומית שלו במדי סלטיק, כשכבש שער מרהיב בניצחון 1:4 של 'הבויז' על דאנדי יונייטד.

 

 

הרגע הגדול של קשר נבחרת ישראל הגיע בדקה ה-54, כשחלף על פני מגן יריב ומ-22 מטר הניף את רגל שמאל ושיגר טיל קרקע-אוויר שנעצר בין חיבורי הקורות של שוער היריבה, דושאן פרינס. בעקבות הניצחון צימקה סלטיק את הפער מריינג'רס המוליכה לכדי נקודה, כשבאמתחתה משחק חסר.


כיאל: "לא קל להתאקלם כך בחו"ל. אני מתקדם מדי יום" (רויטרס)

 

"האמת שהיתה לי הרגשה שאכבוש במשחק הזה", אמר הבוקר (ב') כיאל ל-ynet,  "ביום שישי נטשתי את האימון בגלל כאבים בשריר ושלחו אותי לבדיקת MRI. פחדתי שגמרתי את העונה, אבל בסוף התברר שהכל בסדר. בשבת הגעתי חצי שעה לפני כולם כדי לעבור מבחן כשירות, ואמרתי למעסה שאני הולך להבקיע".

 

"זאת עונה חלומית מבחינה אישית וקבוצתית, לא קל להתאקלם כך בחו"ל. הייתי גם שלושה חודשים בחוץ בגלל פציעה, ולחזור בצורה שבה חזרתי זה לא פשוט בכלל, ולכן גם יותר כיף. גם כשהייתי בחוץ כל הזמן המאמן דיבר איתי ותמך בי, ואיך שחזרתי קיבלתי דקות. למעשה, מאז המשחק מול ריינג'רס לא יצאתי מההרכב. אני מרגיש טוב, מתקדם בכל יום ושמח שאני חלק מההצלחה של הקבוצה".


לנון. כיאל: "הוא שוחח איתי על החוזה, אמרתי לו שאני שומע הכל" (רויטרס)

 

על ההתעניינות הגדולה בו מצד מספר מועדונים בכדורגל האירופי, ביניהם אחת מנצ'סטר יונייטד, אמר כיאל: "אני מודע לכל הדיבורים סביבי. המנג'ר של הקבוצה לקח אותי לשיחה על החוזה, אבל אמרתי לו שאני שומע הכל. הרבה סוכנים פונים אליי, אבל אני לא רוצה להתעסק בזה. הראש שלי הוא באיך לקחת אליפות ודאבל. רק בסוף העונה אתעסק בזה". לכיאל יש חוזה לשלוש שנים נוספות.

 

כיאל, כך דווח בתקשורת הסקוטית, היה נתון אמש תחת מעקב של מנג'ר אברטון דייויד מויס, שהגיע לפארק-הד כדי לצפות בו במיוחד. מאמן סלטיק ניל לנון, הבהיר כי המטרה הראשית שלו לעונה הבאה היא להשאיר את הקשר במועדון הפאר, זאת כמובן בתמורה לחוזה משודרג.


דייויד מויס. מנג'ר אברטון התרשם מביצועיו של הישראלי (גטי אימג'ס)

 

"אמרנו לא פעם שבהחלט נדבר עם בירם בסוף העונה לגבי חוזה חדש. הוא שחקן ברמה עולמית ואמש הוא הוכיח זאת שוב", אמר לנון והוסיף: "כיאל וסקוט בראון היו יוצאים מן הכלל. הם נאלצו לעבוד קשה והמאמץ, העוצמות והמסירוּת שהם מעניקים לקבוצה היו פנטסטיים לאורך כל העונה".

 

על הרגע הגדול של כיאל אמר מאמן סלטיק: "זה היה שער פלא, שבירם היה בהחלט ראוי לו לנוכח התצוגה המרשימה שניפק, אשר כללה אינטנסיביות לצד איכות".

 

"כשחקנה של סלטיק בעבר זכיתי לשחק לצד כדורגלנים נהדרים - פול למברט, סטיליאן פטרוב ואחרים. פוטנציאלית, כיאל ובראון יכולים להיות טובים באותה מידה. למעשה, יחד איתם חוליית הקישור של סלטיק היא הטובה שידעה הקבוצה מזה שנים", סיכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים