$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מוריניו: לא חילקתי מתנות. קסיאס: אני אנושי

במדריד מתקשים לעכל את ההפסד 3:2 לסראגוסה. המאמן: "זו אשמתי". השוער, שהפך לשיאן ההופעות בליגה בין השחקנים הפעילים: "עד הטעות שלי הכל הלך בסדר". צפו בתקציר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.05.11 - 09:22

לפני 9 שנים, ב-2002, הפסידה פורטו של ז'וזה מוריניו שני משחקי בית רצופים - לביירה מאר ול... ריאל מדריד. רק בשבת האחרונה, בחלוף כמעט עשור, חווה המאמן הפורטוגלי שני הפסדי בית ברצף אחרי 3:2 מביך לסראגוסה. למה מביך? כי לבלאנקוס יש עדיין סיכוי תיאורטי לאליפות. כי הם שיחקו בסנטיאגו ברנבאו. כי היריבה היא קבוצת תחתית. כי זה הרכב דומה לזה שהרשית שישיה בחוץ מול ולנסיה. כי זאת ריאל מדריד.

"סראגוסה נלחמה, אבל ריאל לעולם לא צריכה להפסיד לה בבית", קבע מוריניו בסיום. המאמן נאלץ להתמודד עם הטענות שהוא ויתר על המשחק לטובת גומלין חצי גמר ליגת האלופות מול ברצלונה (2:0 בראשון), שייערך ביום שלישי בקאמפ נואו, וענה: "אני מרגיש שלא רימיתי איש, לא חילקתי מתנות ואפילו שיתפתי מחליפים עייפים. כל האשמה להפסד מוטלת עליי".

הגיבור הטראגי האמיתי של ריאל היה איקר קסיאס, שטעות קשה ונדירה שלו גרמה לשער הראשון ולתחילת המפולת. "לכל העולם יש זכות לטעות, גם אני אנושי", טען השוער, שהפך לשחקן הפעיל עם הכי הרבה משחקי ליגה בספרד (418). "עד הטעות שלי הכל הלך בסדר, לא חשבנו שנפסיד. נגיע לברצלונה במטרה לנצח".

לקראת הגומלין באלופות הציג סרחיו ראמוס, כובש השער הראשון של מדריד, רוח לוחמנית: "צריכים להכיר בקושי, אבל זה לא בלתי אפשרי. נצטרך לתת הכל בקאמפ נואו". אולי כדאי להזכיר לו שהוא מושעה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ויצפה בחבריו מהיציע.

ריקרדו קרבאליו, שהורחק לקראת הסיום, יחמיץ את משחק הליגה הקרוב מול סביליה. גם אנחל די מריה המוצהב ייעדר. במקרה שריאל תפסיד ברמון סאנצ'ס פיחואן, לברצלונה יספיק תיקו בדרבי מול אספניול כדי להבטיח זכיה שלישית ברציפות באליפות. במקרה של תיקו בסביליה, המוליכה תצטרך ניצחון בשביל לקחת את התואר כבר במחזור הקרוב. ניצחון של מדריד ידחה את ההכרעה לפחות בשבוע נוסף.