שתף קטע נבחר

מאור: "סדרת הגמר יד תלך לחמישה משחקים"

מכבי ראשל"צ איזנה ל-1:1 מול אס"א ת"א, מאמן המנצחת צופה סדרה ארוכה. יואב נאמן: "מקווה שנראה את ראשון של המחצית השנייה". המאמן המפסיד, אולג בוטנקו: "איבדנו שני שחקנים ולא הצלחנו לחזור"

1:1 בגמר יד, הקרב על הצלחת מצטמק לסדרה של הטוב משלושה. 72 שעות אחרי שאס"א תל אביב הפתיעה עם ניצחון חוץ בעיר היין, מכבי ראשון לציון השיבה לה עם 29:33 באוניברסיטה במשחק השני של סדרת גמר הפלייאוף.

 

 

אס"א תל אביב פתחה את המשחק בסערה עם 1:7 ו-9:14 במחצית, אבל בהמשך שילמה מחיר כבד על הרחקותיהם של עידו לביא וג'ו מתתיה, בדרך למהפך הצהוב-כחול בשליש האחרון של המשחק.

 

כמו במשחק הראשון, גם סיום השני היה חם ואלים. יואב נאמן, קפטן המנצחת, התייחס לתקרית בסיום ואמר: "קיבלתי מכה לפנים, אמנם בלי כוונה, אבל מפה ועד לומר שלא היה כלום זה לא בסדר".

 

נאמן גם התייחס לקאמבק של קבוצתו והוסיף: "השתמשנו בכלים שהיו לנו, שטף המשחק שלנו זרם וזה כל הסיפור. סביר להניח שהמשחק היה נראה אחרת לולא ג'ו (מתתיה) היה מורחק אצלם, אבל קיבלנו את מה שהיה ועבדנו עם זה. המון מומנטומים מתחלפים בסדרה הזאת ואני מקווה שבשבוע הבא נראה את ראשון של המחצית השנייה".


יואב נאמן בסיום החם. "קיבלתי מכה לפנים" (צילום: דרור עינב)

 

המאמן המנצח, גלעד מאור, אמר בסיום המשחק: "חבל שלא מדברים גם על השחקנים החסרים שלנו, אנחנו בלי גיל יעקב (פרק את האגודל וסיים את העונה) מתחילת המשחק הראשון. אין קבוצה שלא הרחיקו לה כל כך הרבה שחקנים כמו מכבי ראשון העונה.

 

"אנחנו קבוצה גדולה, הייתה לנו אמונה לא פחות מאס"א. בהתחלה הם ניצלו את החולשות שלנו, אבל אחר כך זה התהפך. אבי המהפך היום היה חן בירנבאום".


"בדרך כלל לוקחים אליפות במשחק השני". גלעד מאור (צילום: דרור עינב)

 

מאור המשיך ואמר: "בדרך כלל לוקחים אליפויות במשחק השני,

למרות שואלי הפעם זה לא המקרה. המשחק השני הוא הכי חשוב בסדרות, ולא יכול להיות שקבוצה גאה כמו מכבי ראשון תפסיד ארבע פעמים לאס"א.

 

"צריך לומר את האמת, מכבי ראשון הייתה בינונית ואס"א כבר משחק שני בשיאה. גם השחקנים שלי היו בינוניים היום, אבל הם ידעו להתעלות על עצמם. במשחק הבא תראו את מכבי האמיתית, אבל הסדרה הזאת תלך לחמישה משחקים".


שתי הקבוצות יחכו שבוע עד לדייט הבא ביניהן (צילום: דרור עינב)

 

המאמן המפסיד, אולג בוטנקו, סיכם: "אתם צריכים להבין לבד מה קרה במחצית השנייה. איבדנו שני שחקנים ולא הצלחנו לחזור מול קבוצה מאוד חזקה. יש לנו עוד שבוע להתכונן וזה בא לנו טוב".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חן בירנבאום חוגג ניצחון של ראשל"צ
צילום: דרור עינב
מומלצים