$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דיווח: יוסי בניון עשוי לעבור לסנדרלנד בקיץ

שחקן צ'לסי בדרך לעוד תחנה באי הבריטי? צפוי לפתוח מול טוטהאם

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  29.04.11 - 00:55
בניון במדי צ'לסי. שנה בלונדון תספיק לו? (gettyimages)
בניון במדי צ'לסי. שנה בלונדון תספיק לו? (gettyimages)

אחרי סנטאנדר, ווסטהאם, ליברפול וצ'לסי יכול להיות שהיעד הבא בקריירה האירופית של יוסי בניון יהיה סנדלרנד? דיווחים באנגליה טוענים כי המועדון ממרכז טבלת הפרמייר ליג ינסה להנחית בקיץ את קפטן נבחרת ישראל בעסקה משולבת שתכלול גם את חלוץ טוטנהאם ג'רמיין דפו תמורת 18 מיליון ליש"ט.

מבט על הנתונים מגלה כי הקבוצה של סטיב ברוס כבשה 39 שערים בלבד העונה, כאשר מאז המעבר של הסקורר דארן בנט לאסטון וילה הצליחו החתולים השחורים לנצח רק פעמיים. כעת רוצים בסנדרלנד לחזק את החלק ההתקפי והמטרה היא להחתים בקיץ 2 חלוצים וקשר יצירתי. בהתחשב ביכולת הפושרת של צ'לסי העונה ועתידו הלא ברור של המנג'ר קרלו אנצ'לוטי, שהביא את בניון מליברפול, הקשר הישראלי בהחלט יכול להתאים לתבנית המתגבשת.

בניון הגיע לאנגליה בשנת 2005 כאשר נחת בווסטהאם בה הופיע 63 פעמים וכבש 8 שערים. היכולת הטובה באפטון פארק סיפקה לקשר חוזה יוקרתי בליברפול, אליה הגיע בקיץ 2007. ההתחלה לא היתה פשוטה, אך בשתי העונה האחרונות שלו באנפילד הפך בניון לבורג מרכזי. 22 שערים ב-92 הופעות רשם הישראלי במדי האדומים. בקיץ האחרון עבר לצ'לסי בה, כזכור היה פצוע לאורך מרבית העונה.

בשבת תפגוש צ'לסי את טוטנהאם בסטמפורד ברידג'. לראשונה מזה 7 חודשים עשוי לחזור הישראלי להרכב הכחולים בעקבות פציעות בקישור של אנצ'לוטי. הברזילאי רמירס פצוע וגם מייקל אסיין נמצא בספק. כאשר נותרו רק 4 מחזורים עד לסיום העונה הלונדונים המדורגים במקום השני ינסו להישאר בתמונה לפני הקרב מול מנצ'סטר יונייטד בשבוע הבא.