שתף קטע נבחר

קטש: "אפשר לשנות מומנטום של עונה שלמה"

מאמן ירושלים נשמע מרוצה למדי לאחר ה-66:90 על אשדוד, בפתיחת רבע גמר הפלייאוף. דאוול: "מפה אפשר רק לעלות". אורלנד על הפסד ראשל"צ: "מבחינתי מה שהיה כאן זו בושה"

הפועל ירושלים פתחה הערב (ה') את סדרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת לוטו, ברגל ימין עם ניצחון משכנע 66:90 על מכבי אשדוד במשחק מספר 1.

 

 

"זה סך הכל משחק ראשון מתוך סדרה שלמה", אמר בסיום מאמן ירושלים, עודד קטש, "התחלנו את המשחק טוב, רבע אחד לא שחקנו חכם כי יש לנו נטייה כזאת. אשדוד הראו יכולות ושיחקו חכם. השחקנים קיבלו בטחון מהחצי הראשון כשהם ראו שתוכנית הפעולה עובדת והם נדבקו אליה. בעקבות כך הבטחון שלהם גבר והם קבלו אפשרות לשנות מומנטום של עונה שלמה עם הפלייאוף הזה".

 

"ברבע השני לא פעלנו נכון וזה קורה", סיפר בסיום דיון דאוול, שנבחר גם למצטיין עם 16 נקודות, "אבל אני שמח שברבע השלישי הוצאנו לפועל את תוכנית הפעולה שלנו גם בהגנה וגם בהתקפה. קרו דברים העונה ומפה אפשר רק לעלות למעלה, העליות והירידות הכינו אותי טוב לתקופה הזאת, אנחנו בכיוון הנכון".

 

מאמן מכבי אשדוד, עופר ברקוביץ':  "המשחק לא היה טוב היום ובטח שלא בחצי השני. לא נכנסנו לרבע השלישי מספיק אגרסיביים ושילמנו על זה. היינו עצורים וחשבתי שנהיה יותר חופשיים, אולי בגלל שזאת הופעה ראשונה.  אם אנחנו רוצים לנצח בסדרה אנחנו לא יכולים לתת לה לרוץ ככה. יש לנו הרבה דברים לתקן".

 

אורלנד: "בני השרון בעטו לנו בתחת"

במשחק שאמור היה להיות הרבה יותר צמוד, גברה בני השרון 82:91 על מכבי ראשון לציון, שלמעשה רדפה כל המשחק ואף היתה בפיגור של 21 נק'.

 

"לא שיחקנו הגנה טובה היום", אמר קפטן ראשל"צ, יהוא אורלנד, "אני יכול להגיד שבני השרון בעטו לנו בתחת היום. אני לא יכול להבטיח מה יקרה במשחק הבא, אבל אנחנו צריכים להשתפר, עשינו עבודה רעה היום, כולם. אני מאוד מאוכזב מאיך שנראנו היום, ונצטרך להשתפר מאוד כדי לנצח המשחק הבא. מה שהיה פה היום מבחינתי זה בושה".


פתיחה רעה. אפי בירנבוים (צילום: דרור עינב)

 

מאמן המפסידה, אפי בירנבוים, נשמע קצת אחרת: "אני לא מסכים עם יהוא. לקחו עלינו הרבה מאוד ריבאונד התקפה, אפילו לא השחקנים הגדולים, אלא רק כי אנחנו הסתכלנו עליהם. שילמנו גם שכר לימוד על שחקנים שזו הפעם הראשונה שלהם. אבל הרבע הרביעי נתן לנו איזה דחיפה קטנה לאימונים לקראת המשחק הבא".  

 

דן שמיר: "אנחנו יכולים לעשות דברים טוב יותר. הסדרה הזו, וכל סדרת פלייאוף עוד לא מתחילה עד משחק החוץ, ועד ניצחון חוץ. אנחנו צריכים להישאר במוד הנכון של הכנה למשחקים ולא ליפול למצב נינוח. בסוף המשחק לא עצרנו את הנקודות שרצינו לעצור, ראשון עשו 60% לשתיים, לא עשינו שם עבודה טובה, ולכן היה לחץ בסיום".


יכול להרשות לעצמו להיות מרוצה. דן שמיר (צילום: דרור עינב)

 

במשחק נוסף ניצחה מכבי חיפה 67:74 את עירוני אשקלון בפתיחת הפלייאוף התחתון, כשהמפסידה אמורה להיות זו שיורדת ליגה. אלא אם אבנר קופל יחליט אחרת.

 

"לא קלענו היום", אמר באכזבה מאמן המפסידה, אלי רבי, "בשביל לנצח משחק חוץ בפלייאוף יש כל מיני מצבים במשחק שאם אתה לא קולע אותם, אתה נענש. חיפה זאת קבוצה שיודעת להעניש והספיק להם 2-3 דקות בתחילת הרבע האחרון. צריך לתת קרדיט להגנה שלהם. ביום נתון דברים יכולים לקרות. אני יודע שבשביל לנצח פלייאוף צריך את המשחק האחרון לנצח. ננסה לנצח את המשחק הבא וזה יהיה לא פשוט". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עודד קטש
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים