שתף קטע נבחר

ורמוט: "ניצחון בחיפה? צעד משמעותי לאליפות"

אחרי ה-1:2 על בני יהודה, קשר האדומים מצפה למשחק העונה נגד הירוקים: "זה לא מחייב שהמנצחת תהיה אלופה, הכל עוד יכול להתהפך". גוטמן על חזרתו של לאלא: "התרגשתי לתת לו לשחק, כל ילד שמתחיל לשחק צריך ללמוד ממנו". בן דיין עשוי להחליף בשבת את גל שיש, מכירת הכרטיסים נדחתה ליום ד'

30 הדקות הראשונות במשחק של הפועל תל אביב נגד בני יהודה הזכירו לאוהדים האדומים, שהיו אמש (ג') באקסטזה והניפו לעבר השחקנים שלט עם הכיתוב 'Fight', את הקבוצה הדורסנית שלהם מהשנה שעברה. רק שהאלופה בעונה הנוכחית אוהבת לעשות לעצמה חיים קשים, וכך היה אתמול עד השער של טוטו תמוז בדקה ה-87, שסידר לדאבליסטית ניצחון סופר דרמטי 1:2 על בני יהודה.

 

 

לחבורה של אלי גוטמן לא היתה חסרה אמונה במשך כל התקופה האחרונה. גם כשהמרחק בין הפועל לבין מכבי חיפה עמד על שבע נקודות, האדומים לא הרימו ידיים, ולמרות כמה משחקים רעים, הם נמצאים היום (ג') במקום הראשון בטבלה עם נקודה מעל הירוקים. זאת, כאשר עד למשחק העונה נגד חיפה נותרו עוד ארבעה ימים בלבד.

 

לאמונה והאופי צריך גם להוסיף את חזרתו של החלוץ מהראן לאלא, שבדיוק לפני שנה כבש שער ניצחון נגד מכבי חיפה ואתמול הוא חזר למגרשים אחרי שמונה חודשי היעדרות. המאמן אלי גוטמן התייחס לחזרתו של החלוץ ואמר: "שובו למגרש של מהראן זה ברכה. הוא עבר פציעה קשה מאוד ומגיע כל הכבוד לצוות הרפואי שטיפל בו וניתח אותו. התרגשתי כשנתתי לו לשחק וגם הקהל התרגש. מהראן הוא אישיות, כל ילד שמתחיל לשחק כדורגל צריך להסתכל על ההתנהלות שלו וללמוד ממנו".

 

"החצי הראשון שלנו היה מעולה והיינו צריכים להבקיע עוד שער כדי להיות בראש שקט, אבל כרגיל אנחנו אוהבים לעשות הכל קשה", סיפר הקשר גילי ורמוט, שניתח את הניצחון שהשיגה קבוצתו והוסיף: "בני יהודה קבוצה מצוינת. את החצי השני לא התחלנו טוב והם השוו, אבל היינו גברים עד הסוף וניצחנו משחק חשוב מאוד. את שלנו עשינו".


אוהדי הפועל תל אביב דורשים מהשחקנים להילחם (צילום: עוז מועלם)

 

ורמוט: "אם צריך, נשחק עם רגל אחת"  

ורמוט, שאמור להפחית עומסים במהלך הימים הקרובים, נשאל האם הוא חושב שיש אפשרות כי השחקנים יהיו באופוריה בעקבות ההעפלה למקום הראשון. הקשר ענה בנחרצות: "שאננות? מדובר פה באליפות וחלום של כל שחקן. לא תהיה שום שאננות, לא כל עונה מזדמן לרוץ לאליפות. כל אחד ייתן את כל כולו כדי להשיג את התואר".

 

על העובדה שעלה לשחק עם זריקה אמר: "שחקנים נותנים מעצמם ועולים עם זריקות וכדורים. אם צריך נשחק גם עם רגל אחת, זה המצב"


גילי ורמוט. זקוק למנוחה, אבל לא יוותר על משחק העונה (צילום: עוז מועלם)

 

הקשר התייחס למשחק הקרוב נגד הירוקים, שעשוי להכריע את גורל האליפות ואמר: "יש להם יתרון ביתיות והם פותחים את המשחק בלחץ מטורף. הסיכויים שנצח הם 50-50. זה לא מחייב שהמנצחת בחיפה תהיה האלופה, בכל מחזור הכל יכול להתהפך והסיפור פתוח לגמרי. אם ננצח בחיפה נעשה צעד משמעותי לעבר האליפות. גם תיקו או ניצחון שלהם והכל עדיין יהיה פתוח. נצטרך לנצח את כל המשחקים עד הסוף".

 

שחקני הקבוצה יקבלו היום חופש ויפתחו מחר בהכנות להתמודדות נגד מכבי חיפה. המגן דדי בן דיין, שהחלים בימים האחרונים מפציעה, עשוי להחליף בשבת בעמדת המגן השמאלי את גל שיש, שהיה בינוני נגד הכתומים. בנוסף, המגן דני בונדר, שהיה פצוע בתקופה האחרונה, צפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי שיצטרך לבחור בינו לבין עמרי קנדה, שהציג אמש יכולת טובה.

 

מכירת הכרטיסים עבור אוהדי הפועל למשחק נגד חיפה, שהיתה אמורה להיפתח היום בשעות הערב, נדחתה ב-24 שעות למחר ב-20:00. זאת, על מנת למנוע התנגשות עם משחקה של קבוצת הכדורסל. המכירה תחל מחר בערב באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים 'לאן'. מכירת הכרטיסים היא למנויים בלבד והמכירה מוגבלת לכרטיס אחד לאדם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפועל ת"א חוגגת
צילום: עוז מועלם
מומלצים